EuroBonus 2.0

I tillegg sies det :

– Det vil komme generelt flere fordeler for Diamantmedlemmer.

Heia SAS

- Noen lurer på om det vil komme flere fordeler for EBD, jobber vi med noe her?
- Nei, men bare si at det generelt vil komme flere fordeler (og langruter fra OSL)

;)

Lounge ved ankomst synes jeg er kjekt. Typisk om man skal møte en kollega som kommer inn noe senere så kan man heller sitte der enn i ankomsthallen. Bare synd det kun gjelder ved internasjonale reiser..

Hø? Er det kun ved utenlandsflyvninger?

Hvordan kommer man seg til SAS utenlandslounge på OSL når man ankommer fra Paris feks?

Hø? Er det kun ved utenlandsflyvninger?

Hvordan kommer man seg til SAS utenlandslounge på OSL når man ankommer fra Paris feks?
Det mener jeg var det som ble sagt.
Fant ikke igjen samtalen i farta så får ikke dobbeltsjekket nå..

Akkurat den tanken har slått meg også, veldig knotete om man skal komme til utenriksloungen ved ankomst..

Fikk EBD i August og bortsett fra gleden av å kunne gi vekk EBG så har statusen gitt meg fint lite. Headsettene i goodie-baggen har jeg enda ikke fått...

SAS må virkelig ta i hvis de ønsker at EBD skal bli noe folk higer etter. For min egen del kommer jeg nok bedre ut av det ved å sikte mot gull i to allianser, f.eks. *A + Skyteam.

Det viktigste for meg er:

- Lounger
- Oppgraderinger på long-haul.
- Prioritet i "køer" og bookinger.
- Seat-block

Dette er ting som monner og gjør livet lettere for vi som flyr verden rundt.

Gratis drikke på småturer i Skandinavia er laaangt nede på prioriteringslisten. Det samme er forsåvidt annerkjennelse ombord da SAS' kabinpersonale i 99% av tiden gjør at jeg føler meg "hjemme".

Hei,

Jeg er EBD, og fløy på Lørdag fra BGO til ORD, via CPH.
Både på BGO til CPH og CPH til ORD satt jeg på en to-seter og jeg fikk begge setene for meg selv.
Flyet fra Bergen var CRJ, og fra Køben 343, så disse har begge to-setere ved vinduet.

Hvis dette var seat-blocking, noe jeg aldri vil med sikkerhet vite, så var det ihvertfall satt pris på. Det gjør begge turene mye mer komfortable med tanke på at en sitter i Y.

Åpenhet og garanti om Seat Blocking ville vært fantastisk for EBD som må fly Økonomi...

Hei Klette!

Hadde samme situasjon ved nødutgang på SK910 i en 343 forrige fredag. Da sa damen i innsjekkingen på EWR at setet ved siden av meg var blokkert... Jeg er også EBD.

Kim

SAS kundeservice.
Og Kodan. Hos kodan sa du at poeng kommer 20 dec. (de kom 22 dec).
Hadde da hatt "tlf samtalen om forsikringstilbud" i Sept 2014.
Ikke akkurat god pr for et forsikringsselskap (og være så raske).
CDON.com bruker ca 8 dager så er poengene inne.

Har heller ikke fått noe. Må jeg seriøst sette meg ned og bruke et par timer for å få de de?

kompisen min skal brukes sine poeng for og oppgradere meg i gate på en SK avgang: Følgende står under terms & condition:

" Points accrued will be EuroBonus points. When upgraded you will not be able to accrue points on other frequent traveler programs even if that membership number is assigned to your original reservation"

Noen som vet om det betyr at også jeg ikke kan ha ett annet *A bonuskort i min booking, når poengene trekkes fra hans kort? Noen som har erfaring med dette?

Hei.
Jeg må prøve å være litt frekk da jeg har møtt på et problem.

Har Eurobonus Amex Platinum og sparer opp en god slant poeng i måneden. Når jeg nå forsøker å booke en bonus trip med companion ticket så stopper det seg ganske enkelt opp, pga tilgangen min til bonusreiser som basic medlem er heller dårlig.

Er det noen veldig snille EBD som kan hjelpe meg opp noen klasser, så jeg får booket juni turen til meg og min sambo? :) Jeg kan gjerne betale noen kroner eller noe annet om noen kan bistå.

På forhånd tusen takk.

Mvh Jardar

Last edited:
For companion ticket har alle medlemmer samme tilgang på seter.

Jeg ringte kundeservice for å booke billetter, men dette var svært vanskelig å finne da jeg var basic medlem var svaret derfra!?
Det er slik at companion ticket må brukes sammen med bonusreise? Jeg kan ikke bestille vanlige billetter og bruke companion ticket på andre reisende?

Back