EuroBonus 2.0

Noen som vet hvor mange poeng man tjener pr rute på star alliance?

SK BGO-OSL 250p
UA OSL-EWR ???
AC LGA-YYZ ???
AC YYZ-CPH ???
SK CPH-BGO 250p

Dette skulle bli ganske riktig. UA har enn så lenge 100% opptjening med EB, AC har 50% for bookingklasse K

SK BGO-OSL: 250
UA OSL-EWR: 3700
AC LGA-YYZ: 200
AC YYZ-CPH: 2000
SK CPH-BGO: 250

Totalt: 6.400 poeng

Beklager om jeg kunne funnet ut dette et annet sted:

Er det noen som vet hva jeg får i bonuspoeng på disse rutene:
SK OSL-CPH (ECONOMY RESTRICTED)
MS CPH-CAI (ECONOMY RESTRICTED)
MS CAI-CPH (PREMIUM ECONOMY)
SK CPH-OSL (PREMIUM ECONOMY)

THY OSL-IST (Klasse J)
THY IST-EBL (Erbil) (Klasse J)
THY EBL-IST (Klasse J)
THY IST-OSL (Klasse J)

Last edited:
Så bra! Nå begynner det å komme seg.

Altså, bra og bra. Det er jo ikke innført, og jeg går ikke om bord hos SAS og forventer meg noe gratis, annet enn kaffe, i GO, enn så lenge. Da er jeg redd jeg blir skuffet.:cry:

Altså, bra og bra. Det er jo ikke innført, og jeg går ikke om bord hos SAS og forventer meg noe gratis, annet enn kaffe, i GO, enn så lenge. Da er jeg redd jeg blir skuffet.:cry:

Du har rett, Cecilie (som vanlig) . Dog er nå vel du en av de som blir tatt meget godt godt vare på, din lille A-kjendis :D
Det er _ikke_ innført enda og de som har fått noe gratis har vel vært "heldige" ..

Fikk en gratis Ramlösa på min nest siste tur da damen så at jeg hadde EBD. Dette var like etter at det var annonsert at vi skulle få gratis drikke, så jeg trodde at SAS hadde vært lynraske med implementeringen. På siste turen måtte jeg imidlertid betale for det samme, så da forstod jeg raskt at det var et tilfeldig utslag.:) Hvorfor skal noe slikt ta stort sett mer enn noen dager å få på plass?

Du har rett, Cecilie (som vanlig) . Dog er nå vel du en av de som blir tatt meget godt godt vare på, din lille A-kjendis :D
Det er _ikke_ innført enda og de som har fått noe gratis har vel vært "heldige" ..

:cool:

Fikk en gratis Ramlösa på min nest siste tur da damen så at jeg hadde EBD. Dette var like etter at det var annonsert at vi skulle få gratis drikke, så jeg trodde at SAS hadde vært lynraske med implementeringen. På siste turen måtte jeg imidlertid betale for det samme, så da forstod jeg raskt at det var et tilfeldig utslag.:) Hvorfor skal noe slikt ta stort sett mer enn noen dager å få på plass?

Fordi det tydeligvis tar 1,5 år for datasystemene til SAS å få inn en D i stedet for G.

Ellers så blir det jo som vi tidligere har lest, at folk får service etter hva slags bagtags de har på koffertene sine. Det finnes vel i allefall en som flyr rundt med litt "ymse" bagtags :colgate:

Selv skal jeg få masseprodusert en såkalt OpUp-bagtag. Den skal det stå "Do I look like I fly economy?" på med gullskrift på sort bakgrunn. :D

Selv skal jeg få masseprodusert en såkalt OpUp-bagtag. Den skal det stå "Do I look like I fly economy?" på med gullskrift på sort bakgrunn. :D

Hvorfor ikke heller trykke opp Pandion eller HON? :)
Eller begge to så må du vel være sikret det som måtte finnes av service...

Det som ofte tar tid er jo å bestemme seg for at en faktisk skal implementere det. Det er en lang vei fra idé til siste decision gate.

Jo, men EB-sjefen har jo proklamert at dette kommer så beslutningen er vel fattet (og dette er vel et par uker siden, eller noe slikt). ;)

Hei !
Jeg har vært en fast leser på dette forumet i flere år, og synes det er mange her med gode kunnskaper om veldig mye. Er det noen som har svar på følgende: Jeg har EBD status i dag, men i nåværende periode vil jeg ikke klare kravet til EBG. Rykker jeg helt ned til EBB i neste periode da???
Håper noen kan svare på dette. Finner ikke noe info om dette på SAS.no

Back