For hvor lenge blir poengene forlenget når man blir EBD?
De går aldri ut så lenge du er EBD.
Ok, men hva skjer med poengene etter at man går fra EBD til EBG/S/B?
Har du aktuelle bookingklasser også? Det er nemlig veldig avgjørende.
Så bra! Nå begynner det å komme seg.
Altså, bra og bra. Det er jo ikke innført, og jeg går ikke om bord hos SAS og forventer meg noe gratis, annet enn kaffe, i GO, enn så lenge. Da er jeg redd jeg blir skuffet.![]()
Altså, bra og bra. Det er jo ikke innført, og jeg går ikke om bord hos SAS og forventer meg noe gratis, annet enn kaffe, i GO, enn så lenge. Da er jeg redd jeg blir skuffet.![]()
Du har rett, Cecilie (som vanlig) . Dog er nå vel du en av de som blir tatt meget godt godt vare på, din lille A-kjendis![]()
Det er _ikke_ innført enda og de som har fått noe gratis har vel vært "heldige" ..
Fikk en gratis Ramlösa på min nest siste tur da damen så at jeg hadde EBD. Dette var like etter at det var annonsert at vi skulle få gratis drikke, så jeg trodde at SAS hadde vært lynraske med implementeringen. På siste turen måtte jeg imidlertid betale for det samme, så da forstod jeg raskt at det var et tilfeldig utslag.Hvorfor skal noe slikt ta stort sett mer enn noen dager å få på plass?
Hvorfor skal noe slikt ta stort sett mer enn noen dager å få på plass?
Selv skal jeg få masseprodusert en såkalt OpUp-bagtag. Den skal det stå "Do I look like I fly economy?" på med gullskrift på sort bakgrunn.![]()
Det som ofte tar tid er jo å bestemme seg for at en faktisk skal implementere det. Det er en lang vei fra idé til siste decision gate.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.