EuroBonus 2.0

Re: BA Executive Club, Avios, oppgraderinger m.v.

SAS har jo allerede lifetime gull når du har passert 60 og har hatt gull i ti år. En er vel fort like gammel før en rekker 35000 Tp.

Er det en offentlig fordel hos SAS? Aldri hørt eller sett omtalt.
I så fall noe å se fram til om ikke alt for mange år :)

Oppnådde gullkort nå i morges, men på OSL fikk jeg utskrevet billett med SK*E og ikke SK*G. Er det noen som vet hva det kan bety?

Oppnådde gullkort nå i morges, men på OSL fikk jeg utskrevet billett med SK*E og ikke SK*G. Er det noen som vet hva det kan bety?

Mener du SK*B? Det er i så fall en vanlig feil hos SAS i forbindelse med endring av status.

Last edited:
Kanskje det har gått litt fort i svingene for SAS når de nå driver å gjør om på EB? Kanskje de har endret navn på Basic, siden de skal inn med et nivå mellom gull og pandion.

Mener du SK*B? Det er i så fall en vanlig feil hos SAS i forbindelse med endring av status.

Nei, mener SK*E. Fikk først ut boardingkort merket SK*S, spurte så pent i goldskranken om å få det fikset siden jeg hadde fått gullstatus den morgenen. Da utstedte de boardinkort med SK*E. Noe begge i innsjekk reagerte på, men ikke kunne forklare.

Fløy i går kveld også, men da med EBG SK*G under Notes på boardingkortet.

Ser ut som en av endringene ved EuroBonus 2.0 dreier seg om poeng kan brukes til å handle flere steder enn EuroBonus-shoppen til SAS. Jeg har sakset dette fra noe som SAS kaller "Digital reportasje - Bangkok" på adressen http://www.eurobonustraveler.com/

Go shopping for points
Soon you will be able to use points as payment at selected online stores and gaming sites. Itunes, Smartbox, Boozt.com and Disney Club Penguin are among those who now accept EuroBonus points.

Heisann!

Noen som har fått mer info om kravene og fordelene med det nye nivået?? Trengte bare 3 mnd i år på å fornye EBG-kortet, og lurer nå på hvor mye mer man må ha for å ta steget videre opp?

Pandion ligger vel litt for høyt, da jeg dessverre ikke er på hils med Gustavsson og co..

Kim

Heisann!

Noen som har fått mer info om kravene og fordelene med det nye nivået?? Trengte bare 3 mnd i år på å fornye EBG-kortet, og lurer nå på hvor mye mer man må ha for å ta steget videre opp?

Pandion ligger vel litt for høyt, da jeg dessverre ikke er på hils med Gustavsson og co..

Kim

Ryktene sier 100K, men uvisst om det får tilbakevirkende kraft eller vil tre i kraft fra ca november, når vi angivelig får svar. Siden mange har ulike opptjeningsperioder kan det jo være en liten mulighet for at det vil gjelde hvis en klarer kravet innenfor sin egen periode.

Fikk denne nå ,har det med 2.0 systemet å gjøre tro ?
EuroBonus oppdatering 27. & 29. september
Fra fredag, 27. september kl. 20:00-00:00 + søndag 29. september kl. 12:00-16:00, oppdaterer vi EuroBonus-systemet.

I dette tidsrommet vil du ikke kunne bruke din EuroBonus-konto.

Etter å ha lest mesteparten av FT tråden om Lufthansas torpedering av Miles & more så blir jeg veldig spent hva dette bringer. Kan det være kun 100% positivt?

Etter å ha lest mesteparten av FT tråden om Lufthansas torpedering av Miles & more så blir jeg veldig spent hva dette bringer. Kan det være kun 100% positivt?

Det var vel ikke en torpedering vel? De gir mindre point i de rimeligste klassene, men de påstår jo at det skal komme ekstra benefits også? Jeg synes det er en god strategi jeg, om de gir alle de dårlige nyhetene først og så gradvis kommer med gode etterpå.

Jeg får mer og mer inntrykk av at man vil favorisere betalende pax og det er jo naturlig. Som med M&M vil man favorisere dem som betaler mest for billettene.

Så i flybransjen lever jeg under mottoet "no news is good news". Det er sjelden det skjer positive endringer nå om dagen.

Jeg tror Gold blir "nedgradert" og at det kommer en Diamond som er en litt oppgradert Gold.

Back