Fly med oss
ScanFlyer Gold
Noen som har noe sladder om det vil bli mulig å booke sas plus intercontinentalt snart?
Jeg har en mistanke om at dette kommer på plass igjen når ny nettside lanseres.
Noen som har noe sladder om det vil bli mulig å booke sas plus intercontinentalt snart?
SAS har jo allerede lifetime gull når du har passert 60 og har hatt gull i ti år. En er vel fort like gammel før en rekker 35000 Tp.
Oppnådde gullkort nå i morges, men på OSL fikk jeg utskrevet billett med SK*E og ikke SK*G. Er det noen som vet hva det kan bety?
Mener du SK*B? Det er i så fall en vanlig feil hos SAS i forbindelse med endring av status.
Stod SK*E også på mitt boardingkort i går. Er for øvrig EBB (foreløpig).
Elite? Mulig det er standard i Altea
Go shopping for points
Soon you will be able to use points as payment at selected online stores and gaming sites. Itunes, Smartbox, Boozt.com and Disney Club Penguin are among those who now accept EuroBonus points.
Ser ut som en av endringene ved EuroBonus 2.0 dreier seg om poeng kan brukes til å handle flere steder enn EuroBonus-shoppen til SAS. Jeg har sakset dette fra noe som SAS kaller "Digital reportasje - Bangkok" på adressen http://www.eurobonustraveler.com/
Heisann!
Noen som har fått mer info om kravene og fordelene med det nye nivået?? Trengte bare 3 mnd i år på å fornye EBG-kortet, og lurer nå på hvor mye mer man må ha for å ta steget videre opp?
Pandion ligger vel litt for høyt, da jeg dessverre ikke er på hils med Gustavsson og co..
Kim
Hvorfor har ikke jeg fått den? Gjelder det bare enkelte kontoer?
Etter å ha lest mesteparten av FT tråden om Lufthansas torpedering av Miles & more så blir jeg veldig spent hva dette bringer. Kan det være kun 100% positivt?