Hva er evigvarende poeng for noe?
- Garantert sete ved bonusreise og evigvarende bonuspoeng
At man kan booke så mange bonusturer man vil for de samme poengene?
At man vil beholde status for evig?
- Garantert sete ved bonusreise og evigvarende bonuspoeng
At man kan booke så mange bonusturer man vil for de samme poengene?
At man vil beholde status for evig?
Han pleier vel å ha høvelig god kontroll på hva som skjer hos SAS...SAS EuroBonus Diamond med 100k nivå verkar vara spikat nu enligt tre källor jag talat med. SAS Pandion finns kvar även i fortsättningen även om överlappningen blir rätt stor misstänker jag.
Rykte fra Björnström på BC:
Han pleier vel å ha høvelig god kontroll på hva som skjer hos SAS...
DET hadde vært noeJeg har hørt at EB Diamond skal kunne få wraps med kjøtt i ..... :up:
Spennende med Diamond. Lurer på hva det er de kan gi en Diamond som en Gold ikke allerede har... Det blir spennende.
Dette er virkelig et veddemål du satser på:Jeg har så langt opptjent 92800 poeng i opptjeningsåret som utløper 30. september 2013. Da spørs det om jeg skal ta en MR innen den tid for å bikke 100'. Litt kjipt å gå glipp av en slik mulighet dersom SAS bestemmer seg for å se på forrige opptjeningsår, eller hva de nå finner ut at de skal gjøre![]()
Den hemmelige kalenderen med SAS' flyvertinner i badedrakt?Så mange andre ting er det da ikke?.
Den hemmelige kalenderen med SAS' flyvertinner i badedrakt?![]()
Plutselig ble jeg lettere tilbakestående og noget OT her... Mangler jeg 2200 eller 7200 poeng for å bikke 100'? Mangler jeg bare 2200 så er ikke dette lenger noe å lure på.
Kvalifiseringsperiode er sjelden det samme som siste 12 mnd.
Har du vært med på doble nivåhevende grunnpoeng eller noe? Normalt sett skulle siste 12 mnd være høyere, ikke lavere, enn poeng i kvalifiseringsperiode.
Med 100.000 for EBD krever det bra med fordeler for at man ikke heller hopper over til Lufthansa og få Senator i to år i stedet. Companion EBG klinger bra i mine ører, samt noen oppgraderingsvouchere og enda bedre bonusopptjening (tipper 50%).
Tvilsomt, siden det er snakk om å innføre EBD som nivå over EBG. Det er vel heller fare for at det blir færre fordeler med EBG tipper jeg.Tror dere de også vil gi gull flere fordeler?
Jeg er mer spent på FastTrack på innlands. Det står jo allerede nå at FastTrack på innenlands vil bli åpnet for Plus-pax i høst, men nevner ikke EBG. Kanskje EBD får denne muligheten?