bardf
ScanFlyer Blue
Re: Re: EuroBonus 2.0
Hva med Gold tror du de nedgraderer?
Jeg tenker jo de tjener godt på gullkundene i Norge og at det ville vært en pussig strategi å skyve jobb-paxen på inneriks fra seg ved å negradere gold, nå som man endelig har fått opptjening på innenriks.
Krysser fingra for at lounge, fast track og telefonkøa er igjen iallefall.
Det var vel ikke en torpedering vel? De gir mindre point i de rimeligste klassene, men de påstår jo at det skal komme ekstra benefits også? Jeg synes det er en god strategi jeg, om de gir alle de dårlige nyhetene først og så gradvis kommer med gode etterpå.
Jeg får mer og mer inntrykk av at man vil favorisere betalende pax og det er jo naturlig. Som med M&M vil man favorisere dem som betaler mest for billettene.
Så i flybransjen lever jeg under mottoet "no news is good news". Det er sjelden det skjer positive endringer nå om dagen.
Jeg tror Gold blir "nedgradert" og at det kommer en Diamond som er en litt oppgradert Gold.
Hva med Gold tror du de nedgraderer?
Jeg tenker jo de tjener godt på gullkundene i Norge og at det ville vært en pussig strategi å skyve jobb-paxen på inneriks fra seg ved å negradere gold, nå som man endelig har fått opptjening på innenriks.
Krysser fingra for at lounge, fast track og telefonkøa er igjen iallefall.