Eskimo med facelift - Alaska Airlines med nye farger

Virkelig flott!

Her er noen flere bilder...

Attachments

• 8697_ak_hero_plane_16x9_mbr_m1a.jpg
    8697_ak_hero_plane_16x9_mbr_m1a.jpg
    43.7 KB · Views: 646
  • 8697_ak_launch_composite_16x9_mbr_r4a1.jpg
    8697_ak_launch_composite_16x9_mbr_r4a1.jpg
    62.9 KB · Views: 649
  • brand_plane1.jpg
    brand_plane1.jpg
    293.7 KB · Views: 647
  • brand_plane4.jpg
    brand_plane4.jpg
    304.4 KB · Views: 140
  • brand_plane3.jpg
    brand_plane3.jpg
    377.7 KB · Views: 135
  • brand_plane2.jpg
    brand_plane2.jpg
    232.3 KB · Views: 134
Og app'en var oppdatert med nye farger og font kun minutter etter release. Imponerende.

Nydelig fly. Kan bekrefte at Eskimo er fy fy og si. Er paa lik linje med N-ordet.

Natives brukes som regel.

Fresht:-) Var skeptisk når jeg leste om ny design hos Alaska - men her har de gjort flott flottere!!!!

Synes de her har klart og fornye seg på en bra måte. Det er fortsatt klassisk Alaska med eskimo og det hele, samtidig som det nå fremstår mer 2016 og ikke 1976

Ja, hamna i prat med ein indianar i Canada (NWT) som sa at det var "inuit" som gjalt. Å kalle folk for rått-kjøt-etar var visst ikkje heilt bra.

Fra lenken LN-SEK la ut: "Linguists now believe that "Eskimo" is derived from an Ojibwa word meaning "to net snowshoes."";)

Farverne har en hvis lighed med Nordlys, synes jeg.
Jeg kan godt lide den...Flot

Hilsen Ole

Dette var riktig flott. Godt å se at noen kan modernisere sitt utseende uten at det blir en nedgradering. Fint at de beholder eskimoen rimelig uendret :fly

Flott oppdatering! Men The Smiling Eskimo (han smilte jo ikke opprinnelig) bør de aldri gjøre noe med. Etter min mening et perfekt varemerke for akkurat dette flyselskapet.

Espen

Back