Har lenge jaktet på gode priser dit. Pakke eller KLM?
Ingen av delene

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Har lenge jaktet på gode priser dit. Pakke eller KLM?
Jeg pleier heller ikke å få sove, hvis jeg har en bok om folk som blir vasket. Men...for så å blåse noen andre...? Blåse? Over ende? I øret?
Hehe
Tenk i retning av tornado
Det er en god bok, hvis man liker slikt (sci-fi), men tar litt tid å lese når det er over 700 sider og bok nr 2 i en triologi.
Har sett bonustilbud fra Flying Blue på 50.000 poeng t/r, men har da allerede vært fullbooket på aktuelle datoer.Ingen av delene*A via/fra ADD. Neppe en destinasjonen for helgetur og/eller gode priser.
Jeg pleier heller ikke å få sove, hvis jeg har en bok om folk som blir vasket. Men...for så å blåse noen andre...? Blåse? Over ende? I øret?
De videoene kan virkelig være skremmende.Vasking og blåsejobb... det er vel en sånn film han har sett. Ikke uvanlig å slite med søvnen etterpå.
Vasking og blåsejobb... det er vel en sånn film han har sett. Ikke uvanlig å slite med søvnen etterpå.
De videoene kan virkelig være skremmende.
https://www.youtube.com/watch?v=6eoUutOsZoQ&t=7m45s
Vasking og blåsejobb... det er vel en sånn film han har sett. Ikke uvanlig å slite med søvnen etterpå.
Minnekort er ikkje magnetiske. Minneceller eller utlesingselektronikk kan (blir) bli skada av stråling. Kor stor påvirkninga er, avheng av type minneteknologi. Rare ting skjer inni transistorane, og så slutta ting å virke etterkvart. Men om det verkeleg er ein samanheng med Chernobylbesøket, så er eg ikkje sikker på om eg vil dit...Minnekort blir vel neppe avmagnetisert? Kan jo pokker meg dyppe minnekortet i vann og det vil funke.... God morgen fra Oslo - her skulle man vel vært på jobb men den gang ei. I stedet tygger man Paracet, kjipt er det og for jeg har ikke rett på sykepenger heller (må være ansatt i minimum 4 uker), men disse smertene er ikke noe å gå på jobb med. Kommer i bølger og det er litt kjipt å stå ovenfor en bruker i skranka hvis det skulle komme på nytt. Satser nå på at det er bedre i morgen da.
Men arbeidsgiver sa uansett at jeg bare måtte holde meg hjemme så får tapet av en dagslønn så være.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.