Endelig tirsdag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Har lenge jaktet på gode priser dit. Pakke eller KLM?

Ingen av delene :) *A via/fra ADD. Neppe en destinasjonen for helgetur og/eller gode priser. Virker å være et meget underutviklet land hvor man fort bruker 9 timer på 200km kjøring - så trikset slik jeg ser det er å ta landet en region/område om gangen eller være der leeeeeenge :)

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

God middag fra LHR, T2 Senator.. Grei tur med UA 763. Min dumhet, tok med fra Hilton noen små/supermikro Tabasco som selvfølgelig er liquid. I to forskjellige håndbagasje. Joda, dette er LHR, store forsinkelser... Styr og leven..Men høflige og greie er de... My bad, glemte at dette var LHR. EWR og resten av verden ville de ikke blunke. ;)

Blitt rene 'god helsemorgen' disse trådene her jo ...

Tok med meg ipad på gymmen i går og det ble nesten syv km på Nordic Track'en mens jeg så på ManC-Everton .. Begynner å få kondis!

Oh well.. tilbake i arbeidslivet i dag etter en hel fridag.

Jeg pleier heller ikke å få sove, hvis jeg har en bok om folk som blir vasket. Men...for så å blåse noen andre...? Blåse? Over ende? I øret?

Hehe

Tenk i retning av tornado :p

Det er en god bok, hvis man liker slikt (sci-fi), men tar litt tid å lese når det er over 700 sider og bok nr 2 i en triologi.

Hehe

Tenk i retning av tornado :p

Det er en god bok, hvis man liker slikt (sci-fi), men tar litt tid å lese når det er over 700 sider og bok nr 2 i en triologi.

700 sider er ikke noe problem.Tror neppe det gjør noe, men sjangeren klinger ikke helt hjem.. Mye annet som frister.

God kveld fra Superkantina. På vei hjem etter kongeopphold på FS Hampshire.

Ha en fin en
d8cf3f698b699392970e5a9d3e175d78.jpg

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

Juhu, tilbake til hotellet i tide til å riste på hodet over Aqua-Zumba.

Ingen av delene :) *A via/fra ADD. Neppe en destinasjonen for helgetur og/eller gode priser.
Har sett bonustilbud fra Flying Blue på 50.000 poeng t/r, men har da allerede vært fullbooket på aktuelle datoer.

Jeg pleier heller ikke å få sove, hvis jeg har en bok om folk som blir vasket. Men...for så å blåse noen andre...? Blåse? Over ende? I øret?

Vasking og blåsejobb... det er vel en sånn film han har sett. Ikke uvanlig å slite med søvnen etterpå.

Vasking og blåsejobb... det er vel en sånn film han har sett. Ikke uvanlig å slite med søvnen etterpå.

Tja. Jeg pleier å sovne umiddelbart, enten det dreier seg om det ene, det andre eller begge deler på en gang... Med andre ord hverken vask eller føn ikveld :D

Minnekort blir vel neppe avmagnetisert? Kan jo pokker meg dyppe minnekortet i vann og det vil funke.... God morgen fra Oslo - her skulle man vel vært på jobb men den gang ei. I stedet tygger man Paracet, kjipt er det og for jeg har ikke rett på sykepenger heller (må være ansatt i minimum 4 uker), men disse smertene er ikke noe å gå på jobb med. Kommer i bølger og det er litt kjipt å stå ovenfor en bruker i skranka hvis det skulle komme på nytt. Satser nå på at det er bedre i morgen da.

Men arbeidsgiver sa uansett at jeg bare måtte holde meg hjemme så får tapet av en dagslønn så være.
Minnekort er ikkje magnetiske. Minneceller eller utlesingselektronikk kan (blir) bli skada av stråling. Kor stor påvirkninga er, avheng av type minneteknologi. Rare ting skjer inni transistorane, og så slutta ting å virke etterkvart. Men om det verkeleg er ein samanheng med Chernobylbesøket, så er eg ikkje sikker på om eg vil dit...

Back