En novembertur med uvanlig reiserute. Til LAX via BEY.

Yeahhh
Etter en liten tur på stripa kom jeg over "mitt" bilde for dagen ...

Behøver vel ikke si mer lol:

Bilder2008mayjune542.jpg

AirNZ C er den beste C jeg til dags har prøvd (har ikke fått testet SQ enda). En ting er setene og maten. Men crewet har alltid vært aldeles fabelaktig. Har testet noen ganger, og det var like bra hver gang. Kontrasten til en annen trip-report her om SAS BKK-ARN er rimelig åpenbar.
Og forøvrig takk for en aldeles utmerket trip-report.

Da var jeg på tur hjem igjen.
Innsjekket og klar på sete 3A denne gangen , og sitter nå i NZ sin Koru Lounge oppe i Terminal 2 på LAX.
Flott lounge, med stor buffet med mat( varm og kald) , velutstyrt bar, dusjfasiliteter og ikke minst meget god utsikt mot 2 av rullebanene.
God start på hjemturen.
Ser på nyhetene at det meldes ekstremvær heime.. Kjennes nesten uvirkelig her hvor det er kanonvær, skyfri himmel og nesten 30 grader.

Hmm, nesten fristende å prøve OSL-LHR-HKG med SK/NZ neste gang jeg skal østover. Biz-klassen ser bra ut! Ser ut som det er mulighet for å få turen for 20K + tax.

Fasinerende hva New Zealand med sine 4 millioner innbyggere klarer å få til av IC, når en sammenligner med oss selv hjemme i moderlandet.

Uten hopp innen Asia maa det bli BA, QF eller Swiss

Bør ikke TG også få en plass blandt de anbefalte! De har en utmerket service og de nye stolene er jo bra!

Skulle man regnet med ett stopp i Asia er jo ikke SQ å komme utenom!

BF:cool2

Bør ikke TG også få en plass blandt de anbefalte! De har en utmerket service og de nye stolene er jo bra!

BF:cool2

Nei, TG sine nye seter er ikke flate og kommer derfor ikke inn paa min liste over de beste. De nye setene er a'la SK/LH

Takk for en fantastisk rapport - på alle måter. Denne reiseruten er jo mer omfattene og spennende enn vi kunne drømt om, og alt er godt dokumentert med bilder og beskrivelser!

Men hvor ble det av rapporten for hjemturen?
Heey .. den kokte visst bort i kålen .. må lete fram de siste bildene og få denne avsluttet ja..!
Kan imidlertid røpe at returen var vel så bra som utreisen, dog med mye mer søvn i den 100% flate sengen der foran.

Back