En helt alminnelig helg.

Status
Not open for further replies.
Vi kunne ha chartret noe slikt og tatt en liten runde? :lol:

scanair747.jpg

Scanair RTW Weekend Tour hadde vært et kanonarrangement :thumbup Klarer meg fint på et vanlig rutefly og trenger ikke et eget fancy Scanair-fly :colgate:

Har helst lyst til å ha mulighet til å ha med en partner (gjerne mer enn travelpartner).

Du får tilby deg å hjelpe til med hjemreisen til en viss frøken, pickup i BGO og dropoff i VIE på hjemturen. Gjør jo ikke noe om turen tar litt lenger tid da :lol:

Ja, men trenger vi å kalle det et julebord for å ha et DO på Scanair??
Mao. kan vi ikke arrangere Scanair-DO's utenom juletider og??

Du kan jo DOe saa mye du vil. Poenget med slike DO er ogsaa aa opptjene poeng. Det gaar daarlig i ett scenario som dette.

Det er jo noen paa SAS forumet som tenker aa ha et RTW DO, jeg er ikke med paa det opplegget. Det neste FT DOet vil inkludere SQ380 og QF380 bl.a. ;)

Hadde vel skapt overskrifter i VG hvis de fikk snusen om at en gjeng flyentusiaster tar en RTW i løpet av en helg :lol:

Du kan jo DOe saa mye du vil. Poenget med slike DO er ogsaa aa opptjene poeng. Det gaar daarlig i ett scenario som dette.

Martin driver vel med et solo (:lol:) opplegg for DO og poengopptjening så vidt jeg har sett. BA til og fra LHR i C-klasse "støtt og stadig".

Det er jo noen paa SAS forumet som tenker aa ha et RTW DO, jeg er ikke med paa det opplegget. Det neste FT DOet vil inkludere SQ380 og QF380 bl.a. ;)

Hvor melder man seg på DOet med SQ380 og QF380, Tommy? :)

Dette er jo bare konge.... men håper ikke hun hjemløse overnattings gjesten ringer om noen mnd og ødelegger neste tur :-)

Martin driver vel med et solo (:lol:) opplegg for DO og poengopptjening så vidt jeg har sett. BA til og fra LHR i C-klasse "støtt og stadig".

Jeg deltar paa slike ting titt og ofte. Skal paa dette DOet (ett av de stoerste med 3-500 deltakere) i februar.

Kommer man med gode ideer er ihvertfall JEG med ;)

Jeg deltar paa slike ting titt og ofte. Skal paa dette DOet (ett av de stoerste med 3-500 deltakere) i februar.

Kommer man med gode ideer er ihvertfall JEG med ;)
Da blir det vel nesten chartret en maskin bare for den turen....:wow:

Helt utrolig! Verden rundt på 40 timer og på Reidar klasse, uten noen poeng, uten tilgang til lounge. Hvor henter dere motivasjonen fra???

Så lurte jeg på en ting til! Hva slags kameraer og linser er det vi ser dere bruke på turen? Og enda en ting: er det noe problem med å sende kamera og utstyr gjennom sikkerhetsrøntgen? Ikke noe problem i forhold til minnebrikker osv?

Takk for fin rapport. Litt få bilder bare, ellers bra! ;)

BF:cool2

Så lurte jeg på en ting til! Hva slags kameraer og linser er det vi ser dere bruke på turen? Og enda en ting: er det noe problem med å sende kamera og utstyr gjennom sikkerhetsrøntgen? Ikke noe problem i forhold til minnebrikker osv?

Har sendt mitt Nikon D80 med minnebrikker, objektiver og alt gjennom x-ray uten problemer :)

Helt utrolig! Verden rundt på 40 timer og på Reidar klasse, uten noen poeng, uten tilgang til lounge. Hvor henter dere motivasjonen fra???
Selskapet :)

Takk for fin rapport. Litt få bilder bare, ellers bra! ;)

Speedbird pakker en Nikon D300 m/Nikkor 18-200mm VR, mens jeg skyter med en Nikon D40 m/Nikkor 18-55mm kit linse og Nikkor 70-300mm VR pluss jeg har en Sony DSC-W70 kompakt, som også ble brukt. Den siste kan sees på det do-bildet jeg tok.

Har "noen" flere bilder hvis du vil ha ;)

Har ikke hatt noe problemer med at minnekort har konket ut etter sikkerhetskontrollene. Det gjelder å kjøpe kvalitetsbrikker.

Vi kom aldri til utførelse, men vi hadde planer på FBU en gang om en litt spesiell konkurranse:

Fellesstart ved åpning (klokken 7) og den som var tilbake ved stengetid (2300) med flest boardingkortslipper (fra unike flyplasser) vant. Alle kjøpte en pose og vinneren skulle få alle.

Status
Not open for further replies.
Back