Har helst lyst til å ha mulighet til å ha med en partner (gjerne mer enn travelpartner).
Hvilke selskap?
Hvordan er transfertider?
Har helst lyst til å ha mulighet til å ha med en partner (gjerne mer enn travelpartner).
Har tenkt på STO-PEK-CHI-STO?
Mao. kan vi ikke arrangere Scanair-DO's utenom juletider og??
Ja, men trenger vi å kalle det et julebord for å ha et DO på Scanair??
Mao. kan vi ikke arrangere Scanair-DO's utenom juletider og??
Du kan jo DOe saa mye du vil. Poenget med slike DO er ogsaa aa opptjene poeng. Det gaar daarlig i ett scenario som dette.
Du kan jo DOe saa mye du vil. Poenget med slike DO er ogsaa aa opptjene poeng. Det gaar daarlig i ett scenario som dette.
Det er jo noen paa SAS forumet som tenker aa ha et RTW DO, jeg er ikke med paa det opplegget. Det neste FT DOet vil inkludere SQ380 og QF380 bl.a.![]()
Hadde vel skapt overskrifter i VG hvis de fikk snusen om at en gjeng flyentusiaster tar en RTW i løpet av en helg :lol:
Martin driver vel med et sololol
opplegg for DO og poengopptjening så vidt jeg har sett. BA til og fra LHR i C-klasse "støtt og stadig".
Da blir det vel nesten chartret en maskin bare for den turen....:wow:Jeg deltar paa slike ting titt og ofte. Skal paa dette DOet (ett av de stoerste med 3-500 deltakere) i februar.
Kommer man med gode ideer er ihvertfall JEG med![]()
Da blir det vel nesten chartret en maskin bare for den turen....:wow:
Hvor melder man seg på DOet med SQ380 og QF380, Tommy?![]()
Forklar for novise: Hva er DO?
Så lurte jeg på en ting til! Hva slags kameraer og linser er det vi ser dere bruke på turen? Og enda en ting: er det noe problem med å sende kamera og utstyr gjennom sikkerhetsrøntgen? Ikke noe problem i forhold til minnebrikker osv?
BF:cool2
SelskapetHelt utrolig! Verden rundt på 40 timer og på Reidar klasse, uten noen poeng, uten tilgang til lounge. Hvor henter dere motivasjonen fra???
Speedbird pakker en Nikon D300 m/Nikkor 18-200mm VR, mens jeg skyter med en Nikon D40 m/Nikkor 18-55mm kit linse og Nikkor 70-300mm VR pluss jeg har en Sony DSC-W70 kompakt, som også ble brukt. Den siste kan sees på det do-bildet jeg tok.Så lurte jeg på en ting til! Hva slags kameraer og linser er det vi ser dere bruke på turen? Og enda en ting: er det noe problem med å sende kamera og utstyr gjennom sikkerhetsrøntgen? Ikke noe problem i forhold til minnebrikker osv?
Takk for fin rapport. Litt få bilder bare, ellers bra!
BF:cool2