Vi vel her presentere hva to menn kan gjøre sammen i løpet av en helg.
Setene som LH har i sine A346 har fått kontrollpanelet på oppsiden av armlenet.
Tror nesten at jeg må ta på meg skylden for LNG=Liquid Nitrogen Gas, det var nemlig det jeg trodde det var.... Takk for oppklaringen uansettMen LNG=flytende nitrogen? Den var ny![]()
Får du tid til å jobbe innimellom alt dette?Prøver å få til under ekvator før Mars neste år.
Skal på langtur i romjulen, julebord i Januar, RTW i Februar og prøver få til noe innimellom dette..![]()
Ja du koste deg da godt på torsdagen :colgate:Galskap....
Men jævlig god underholdning![]()
Ser kanskje ikke slik ut, men den sandwichen var veldig godSupert!!!! Ser ut som LH er hakket kvassere enn UA i matveien. Den UA-frokosten så ikke veldig spennende ut.
- Æhh ... ja...
Olav koser litt med FedEx Martin (Martin). Noe Olav skrev ett annet sted på dette forumet, gjør meg litt ekstra bekymret..
Tror nok at det skal nok noe til å slå den rekorden, men det får være Speedbirds neste utfordring....Men jeg ser at det skal forsøkes nye runder rundt kloden i nærmeste framtid så tiden får vise hvor lenge denne rekorden står :devot:
Ellers er det lett å bare at en 737 i TOS, fly opp til nordpolen og en runde rundt for så å lande på TOS igjen
EDIT: Kanskje noe for deres neste flyertalk DO Tommy?
Er vel kortere fra LYR???
Hva med et Scanair DO en gang?? Må man kalle det julebord for å fra på tur, mener jeg??
Det gaar faktisk aa ta jorda rundt raskere: CPH-SIN-EWR-FRA
Julebord er ett DO, Martin..