En helt alminnelig helg.

Status
Not open for further replies.
LMAO !!!! Genialt!!! :devot::devot::devot:

Vi vel her presentere hva to menn kan gjøre sammen i løpet av en helg.

Det vet vi vel allerede ...!

Setene som LH har i sine A346 har fått kontrollpanelet på oppsiden av armlenet.

Det samme geniale design som Delta var pionerer på i sine 764. DL har modfisert sine dog ....

Legger merke til at autofokusen fortsatt er på setting 'B' .... :p

Supert!!!! Ser ut som LH er hakket kvassere enn UA i matveien. Den UA-frokosten så ikke veldig spennende ut.

Men LNG=flytende nitrogen? Den var ny;)
Tror nesten at jeg må ta på meg skylden for LNG=Liquid Nitrogen Gas, det var nemlig det jeg trodde det var.... Takk for oppklaringen uansett

Prøver å få til under ekvator før Mars neste år.
Skal på langtur i romjulen, julebord i Januar, RTW i Februar og prøver få til noe innimellom dette.. ;)
Får du tid til å jobbe innimellom alt dette? :D

Galskap....

Men jævlig god underholdning :p
Ja du koste deg da godt på torsdagen :colgate: :D

Supert!!!! Ser ut som LH er hakket kvassere enn UA i matveien. Den UA-frokosten så ikke veldig spennende ut.
Ser kanskje ikke slik ut, men den sandwichen var veldig god

Takk for alle kommentarer :)

Haha.. Fett... Likte opplegget... null tid til å rekke innom museer og severdigheter og slikt:) kun fly!:)
- Æhh ... ja...
Olav koser litt med FedEx Martin (Martin). Noe Olav skrev ett annet sted på dette forumet, gjør meg litt ekstra bekymret..

Ja, meg og :drunk:

GUTTER, HERLIG., SINNSYKT ........ HAR IKKE ORD. KUNNE TENKT MEG EN SLIK EN....:nor:73:
:71:

Dette må vel være en av de desidert mest crazy tripreports som er å oppdrive på forumet? Skal litt til for å overgå denne helgeturen... Men jeg ser at det skal forsøkes nye runder rundt kloden i nærmeste framtid så tiden får vise hvor lenge denne rekorden står :devot:

Men jeg ser at det skal forsøkes nye runder rundt kloden i nærmeste framtid så tiden får vise hvor lenge denne rekorden står :devot:
Tror nok at det skal nok noe til å slå den rekorden, men det får være Speedbirds neste utfordring....

jorda rundt paa kjipklasse uten ett eneste poeng?? don't think so... Meeeen dersom noen inviterer meg paa en RTW i C, er jeg soleklart med paa rekordforsoeket!

Scanair RTW Weekend Tour :colgate: Uante muligheter her! :spin

Vi har vel nok folk her på forumet med en fot eller to innenfor bransjen med gode avtaler som kan muliggjøre en liten Scanair RTW? Hadde vært sykt morsomt! Tar gjerne til takke med Reidar-klasse, men C er jo selvfølgelig ikke å forakte ^_^

Men da må det settes opp krav til turen, enten må den fly strekk som blir flydd idag, eller så må det taes rundt ekvator. Ellers er det lett å bare at en 737 i TOS, fly opp til nordpolen og en runde rundt for så å lande på TOS igjen:old

EDIT: Kanskje noe for deres neste flyertalk DO Tommy?

Status
Not open for further replies.
Back