En helt alminnelig helg.

Status
Not open for further replies.
Sykt, men kult! Man skal ha godt sovehjerte for å overgå dette, altså. Kortest mulig RTW er noe jeg må innrømme å ha lekt med på diverse bookingmotorer noen ganger, men jeg tror jeg hadde trengt en helg å sove ut på etter noe sånt som dette, om man da ikke sover sin beste søvn i et kjipt flysete ;-)

Takk for den Olav (selskapet) - sier meg enig der!
Er ikke alle jeg kunne tenke meg å gjort dette med.

Som Olav sier bruker jeg en Nikon D300, og har ett Sandisk Extreme IV 8GB kort i den.
Har brukt det kortet siden April i år, og siden da har jeg vel gått gjennom sequrity med det en 150 - 180 ganger.
Ikke merket noe gale med kortet (autofokus dog roter litt avogtil, men tror ikke det kommer av det..).

LN-MOW:
Der ga du meg en genial idé - går på natt fra i morgen av, men har noen kollegaer på jobb som kan være troendes til å være med på det! *hehe*

Heheh... Morsom rapport...:up::up:
Tror jeg ikke hadde orket å tatt hele den runden der på ett par dager

Fantastisk retten å sletten ! :devot:

Martin driver vel med et solo (:lol:) opplegg for DO og poengopptjening så vidt jeg har sett. BA til og fra LHR i C-klasse "støtt og stadig".

Nåja... Støtt og stadig var vel å ta litt i.. Har flydd BA tre ganger i mitt liv, tilsamen 6 legs; 1999 (ET), 2007 (CE) og nå høst (ET/CE-combo)... Også var det en tur nå til helgen, og en "liten" omvei til DUB i februar.. Blir over halvveis til sølv, det, med turen til helgen og den i februar.. Den i september, var selvsagt rett under to uker før TP'ene mine ble nullstilt :rolleyes:

OK da, er dere klare for et rekordforsøk nr 2 :question::rolleyes:

Ordentlig "Jorda Rundt" er storsirkel fra OSL ! Da kommer man ikke unna AKL ( strengt tatt Sør-øya , men en får vel godkjenne AKL ;)).

Da kommer man vel best ut med NZ ??

Sett i gang og planlegg. Da vil det vel bli tre dager ??

Herlig å lese! Jeg skjønner godt hvordan dere orker! Hva er vel ikke kulere enn å si til kollegaene dine mandags morgen, enn at du var i Sør-Korea og tok en donut i helgen ^_^

Fantastisk rapport - en fryd å lese og så mange bra bilder dere hadde fått tatt!! Takk for at det ble tripreport ut av dette også.

Meget bra, for en tur dere hadde.:devot:
En slik tur en kan bare drømme om, må være litt av en opplevelse dere hadde.

.....kom Martin på den geniale idéen å invitere henne med seg hjem…
…det takket hun ja til, og fikk på en grundig måte oppleve ekte Norsk nestekjærlighet! ;)

Noen som har draget her skjønner jeg...
Lurer på hva han har som ikke jeg har?
Sist jeg spurte en jente om hun ville bli med hjem endte jeg opp med blåveis!

:cool:

Fin rapport forresten!

Last edited:
Det ble jo en skikkelig fin tur!

- Norsk flagg! OMW som har plantet flagget?

Jeg har "frontet" nok norske flagg i SF, men akkurat dette kan jeg desverre ikke ta æren for nei.. :colgate:

Fine bilder fra verdens herligste by.. (??)

I shall return.

Etter at vi kom hjem så tok jeg meg en tur på Farmer sin side og da skulle han ha ca 33000 kr for samme tur som vi tok. På Reidar-klasse.

Last edited by a moderator:
Etter at vi kom hjem så tok jeg meg en tur på Farmer sin side og da skulle han ha ca 33000 kr for samme tur som vi tok. På Reidar-klasse.

Det var vel drøyt! Tror en RTW Star A, i biz på laveste km-sats (som passer for turen dere tok) ligger på 28-29 høvdinger. I Reidar klasse ca halvparten.

Jeg har forøvrig enda ikke sett en eneste internett booking side som gir priser for RTW turer på en fornuftig måte. Noen som vet bedre?

BF:cool2

Status
Not open for further replies.
Back