Vede ScanFlyer Dusty Medlem 4 Aug 2010 #21 Re: En helg, en Cessna 150, to staute karer, 250 liter blyfri, godvær og et telt Fantastisk trip-report. Hvis ikke dette inspirerer vet ikke jeg. :up::fly
Re: En helg, en Cessna 150, to staute karer, 250 liter blyfri, godvær og et telt Fantastisk trip-report. Hvis ikke dette inspirerer vet ikke jeg. :up::fly
HS-TLD ScanFlyer Silver 4 Aug 2010 #22 Re: En helg, en Cessna 150, to staute karer, 250 liter blyfri, godvær og et telt Utrolig BRA, takk for at dere delte denne fantastiske turen med oss...! Spektakulært hele veien!
Re: En helg, en Cessna 150, to staute karer, 250 liter blyfri, godvær og et telt Utrolig BRA, takk for at dere delte denne fantastiske turen med oss...! Spektakulært hele veien!
SQ 777 ScanFlyer Mile High Club Medlem 4 Aug 2010 #23 Re: En helg, en Cessna 150, to staute karer, 250 liter blyfri, godvær og et telt Herlig, herlig, du verden jeg savner den tiden jeg gjorde akkurat det samme med Cherokee.......^_^
Re: En helg, en Cessna 150, to staute karer, 250 liter blyfri, godvær og et telt Herlig, herlig, du verden jeg savner den tiden jeg gjorde akkurat det samme med Cherokee.......^_^
E ensnspotter ScanFlyer Blue 4 Aug 2010 #24 Re: En helg, en Cessna 150, to staute karer, 250 liter blyfri, godvær og et telt kanon rapport. håper på flere rapporter fra dere.
Re: En helg, en Cessna 150, to staute karer, 250 liter blyfri, godvær og et telt kanon rapport. håper på flere rapporter fra dere.
Keypoint ScanFlyer Airborne 5 Aug 2010 #25 Re: En helg, en Cessna 150, to staute karer, 250 liter blyfri, godvær og et telt Tusen takk for hyggelige innlegg, det gjør det kjekt å skrive rapport Skal ikke se bort i fra at det kommer mer fra enda lenger nord, dog er nok det behagelige antrekket byttet med uniform
Re: En helg, en Cessna 150, to staute karer, 250 liter blyfri, godvær og et telt Tusen takk for hyggelige innlegg, det gjør det kjekt å skrive rapport Skal ikke se bort i fra at det kommer mer fra enda lenger nord, dog er nok det behagelige antrekket byttet med uniform