Og til slutt...hunder har etter min mening ikke noe i kabinen å gjøre...det er så mange forskjellige typer mennesker som reiser og en må ta hensy til at ikke alle tåler under eller har allergi etc.... men min mening...![]()
Kan bekrefte at lyset skrus av i lasterommet uansett bryternes posisjon, både på NG og CL (og MD80 hvor bryteren fysisk slås av).
Det er ikke mulig å ha lys på i lasterommet mens døren er lukket, med mindre flyet er på ground service bus (NG og CL) - da blir lyset på (80% sikker på dette).
Det er Speedbird som har rett. Det er fysisk umulig å ha lys på i cargo. Hvis du jobber på SAS Cargo OSL kan du stikke innom teknisk å se selv![]()
Varme får dyret, men ikke noe lys![]()
En dagstur kostet tårer, svette og ti tusen kroner.
Sonja Brogstad og valpen Nokas opplevde et mareritt av en reise forrige uke. Hun hadde bare tenkt seg en dagstur til Østlandet da hun skulle hente sin nye golden retriever-valp.
http://www.smp.no/article/20090715/NYHETER/959021918
---
Kjipent, men ansvaret ligger vel litt på begge parter. Hundekjøper burde nevnt at hun hadde en stor rase, mens informasjonen fra Norwegian per telefon burde inneholdt faktasetningen "hunder over 8 kg inkludert bag'ens vekt tillates ikke i flyet".
ETT kilo?? At det gaar an... Elendig av Norwegian dersom damen her snakker helt sant
Nja, er det så mange igjen av fallskjermhundene da? Etter deg jeg har skjønt sluttet HJK med dette for en del år siden fordi det var ineffektivt å ta med utstyr, mat og drikke til både seg selv og hund på oppdrag i forhold til å ta med seg utstyr som til en tilfredsstillende grad erstatter hundens egenskaper i felten (dog, ikke nesa). Kan ikke se for meg at det er mange av fallskjermhundene som er i tjeneste lengre nå, men det er bare det jeg tenker. Det er godt mulig at jeg tar helt feilblazius said:Militære og politiets tjenestehunder er som regel øvd i å hanskes stressende situsjoner som dette. Det finnes hunder i det Norske forsvaret som er trent i fallskjermhopp (hengende i hundeførerens sele).
Kjipent, men ansvaret ligger vel litt på begge parter.
ETT kilo?? At det gaar an... Elendig av Norwegian dersom damen her snakker helt sant
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.