Emirates takes delivery of first higher density 615-seat A380
Det vil ikke være unaturlig at de øker til doble daglige der nede. Har mer tro på det enn 380 ops selv om jeg tror CPH kan være veldig interessert i PR effekten av dette.
Nu kommer verdens største passagerfly til Danmark:
Monsteret landede ca 12.15 og for flyspottere er det garanteret bedre end juleaften!
Jeg lurer bare på, hvordan den satsning skal løbe rundt...
Jeps, det løber aldrig rundt på CPH - intet marked der, de skulle hellere have sendt den til OSL efter fisk
Ser i øvrigt at flyet A6-EOQ er spritnyt, leveret fra Hamburg til Dubai i fredags. Er det den første 2 class maskine?
Jeps, det løber aldrig rundt på CPH - intet marked der, de skulle hellere have sendt den til OSL efter fisk
Ser i øvrigt at flyet A6-EOQ er spritnyt, leveret fra Hamburg til Dubai i fredags. Er det den første 2 class maskine?
Iflg Trafikstyrelsen så hadde EK 51% belegg i sept på CPH. Det er med andre ord nok plass til å fylle med OSL pax.
Det vil vel og si at det stort sett hadde holt med en 777 300ER.
Loadfaktor er uvesentlig hvis miksen er riktig. Hvis de har høyt belegg på C og F samt mye i lasterommene, er det fullt mulig å tjene penger med 50% belegg. Husk at lavt belegg også gir mer plass i lasterommene.![]()
Nå er vel ikke A380 kjent for å ha store lasterom akkurat, og det er vel mest økonomi seter i den A380 som flyr på CPH. Er det ikke???
Mulig jeg tar totalt feil her, men jeg lar det stå til! Arrester meg gjerne![]()
Loadfaktor er uvesentlig hvis miksen er riktig. Hvis de har høyt belegg på C og F samt mye i lasterommene, er det fullt mulig å tjene penger med 50% belegg. Husk at lavt belegg også gir mer plass i lasterommene.![]()
Nå tilbyr ikke EK F fra CPH, i motsetning til OSL og ARN.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.