Emirates med A380 fra CPH 1DES15

En kjapp sjekk viser at dagens avgang ble fløyet med A6-EOP, som har konfigurasjon C58Y557, som er den vanlige konfigurasjonen som brukes på CPH.

Om det blir tungt å fylle 380, så har EK også en 2-klasse 77W med "kun" 427 seter.

Dagens EK152 ble fløyet av A6-EOP med C58 Y557, og det er disse som normalt betjener ruten. Ser imidlertid i FR24 at det byttes innimellom, som f.eks. sist fredag.

58 seter C er jo en god del. Hadde fått det for meg at det bare var 18 seter i C og resten Y.

Sent from my iPhone using Tapatalk

58 seter C er jo en god del. Hadde fått det for meg at det bare var 18 seter i C og resten Y.

Da kunne du slengt på 80-100 flere economy seter.

Det litt spesielle med disse maskinene er at denne har business bakerst i 2. etasje slik at baren er på samme lokasjon som deres andre A380. Så den economy kabinen fremst i 2. etasje med 2-4-2 er jo ganske grei (nå har jeg ikke prøvd den, bare SQ sin economy i 2. etasje)

Last edited:
Da kunne du slengt på 80-100 flere economy seter.

Det litt spesielle med disse maskinene er at denne har business bakerst i 2. etasje slik at baren er på samme lokasjon som deres andre A380. Så den economy kabinen fremst i 2. etasje med 2-4-2 er jo ganske grei (nå har jeg ikke prøvd den, bare SQ sin economy i 2. etasje)

Hadde en slik en til fra Dubai til Bangkok på upper deck.Virker som skjermene her er større her enn på de andre maskineren

Attachments

• WP_20160622_03_06_43_Raw.jpg
    WP_20160622_03_06_43_Raw.jpg
    73.9 KB · Views: 485
Iflg Trafikstyrelsen så hadde EK 51% belegg i sept på CPH. Det er med andre ord nok plass til å fylle med OSL pax:D.

CPH har jo ikke taget noget fra OSL. Det er jo efterspørgslen OSL-DXB som afgør hvilken kapacitet der skal være på OSL, ligesom på CPH.

51% er jo katastrofe men både EK og QR er nede i lavt 50% fra alle skandinaviske byer i lavsesong.

Et belæg på 50 % gør sig gældende i alle skandinaviske byer, og er nok meget normalt i lavsæsonen. Det er jo først nu i de kolde måneder, at folk tager til dubai og østen.

Last edited:
Har du noget imod CPH? CPH har jo ikke taget noget fra OSL. Det er jo efterspørgslen OSL-DXB som afgør hvilken kapacitet der skal være på OSL. Ren misundelse..

Lad nu vær med at lægge op til det landskampsfis. Det er en pinsel at se på.

CPH har jo ikke taget noget fra OSL. Det er jo efterspørgslen OSL-DXB som afgør hvilken kapacitet der skal være på OSL, ligesom på CPH.

Jeg har da aldri sagt at CPH har tatt noe fra OSL. EK har redusert på OSL 1 avgang pr uke i en kort periode og de som ønsker å fly med EK kan fly via CPH da det er nok av ledige plasser der. Det er ikke noe verre enn det...:headbang:headbang

Back