Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Sporer vel litt av, men dette var vel en gyllen kjangs med å slippe å ta inn «oppsagt» personell som hadde fortrinnsrett. Så alt i alt så finnes det noen fine muligheter med å begynne med blanke ark etter pandemien.
Ja, gyllen sjans ja, hvis du er en kynisk kødd og bruker inngåtte avtaler om gjenansettelse som dasspapir.
Så, for oss med t-skei-behov:
SAS Link: Halv-store maskiner. Tenk SAS commuter med jetfly?
SAS Connect: "Vanlig-SAS"? Merge av det som var NO/DK/SE og flyge alt av A320?
SAS: "Store-SAS" og flyge intercont? Eller blir det noko av "vanleg SAS" her også?
Pluss innleigde divs. Er det sånn det blir?
DY har nyligen gjort precis samma sak och SAS följer efter, the race to the bottom continue.
Ingen av de 250 svenska Norwegian piloterna som flög 737NG med ARN bas och förlorade jobbet i april 2020 har någon återanställningsrätt i "Nya Norwegian"
Alle ex FlyBe som Falco äger och står i NWI.
G-FBEx serie.
Source: Från "insider"
Da kan jeg cashe inn på veddemålet jeg satt 30 september lengre opp i tråden. Var det noen som veddet i mot? [emoji383][emoji1787]
Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
Attention: Union busting reaching next level i och med detta.
Jeg forstår ikke at du skriver dette i denne tråd. SAS Midsize - AKA SAS Link var allerede planlagt før Corona, og er et svar på at SAS mangler en flytype i segmentet fra 100 til 120 sæder.
Hvis du havde skrevet kommentaren i statustråden om SAS Ireland - AKA SAS Connect, så ville jeg nok bedre kunne forstå det.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.