Dag Viking
ScanFlyer Mile High Club
Re: Embraere til "SAS Midsize"?
3+3 vs 2+2 er et tveegget sverd. Med 2+2 har man større sjanse for å få noen i nabosetet enn ved 3+3. Heldigvis vil man da garantert slippe midtsete selv om flyet er fullt og man er den siste som booker. Erfaringsmessig tror jeg at jeg hadde valgt 3+3.
Valgte som regel et F sete i tiden med DC-9 og MD-80 også, nettopp for å satse på ledig midtsete.
Når det gjelder lyd og vibrasjon så synes jeg E-2, NEO og 737 er ett fett. Så lenge jeg har propper er det kun Dash 8 som utmerker seg på kortere turer.
Tsja. Som passasjer? E195 er bedre enn 737 om du spør meg. Like greit som A320. Tosetere fremfor 3, god kabinkomfort… flyr lett heller en e195 med estisk personale enn en CRJ med norsk personale. Det er servicen som er viktig. Ikke språket. Og det er jo ikke sånn at norsk personale automatisk er blidere, vennligere og mer servicerettet. Det varierer.
3+3 vs 2+2 er et tveegget sverd. Med 2+2 har man større sjanse for å få noen i nabosetet enn ved 3+3. Heldigvis vil man da garantert slippe midtsete selv om flyet er fullt og man er den siste som booker. Erfaringsmessig tror jeg at jeg hadde valgt 3+3.
Valgte som regel et F sete i tiden med DC-9 og MD-80 også, nettopp for å satse på ledig midtsete.
Når det gjelder lyd og vibrasjon så synes jeg E-2, NEO og 737 er ett fett. Så lenge jeg har propper er det kun Dash 8 som utmerker seg på kortere turer.