Embraere til "SAS Link"?

Re: Embraere til "SAS Midsize"?

Ser at de har droppa den svarte maska rundt vinduene på denne…

Skulle jeg satt penger på det, så er det nok disse 6 som står i NWI som skal til SAS Link: G-FBEF/G/H/I/J/K

Da kan jeg cashe inn på veddemålet jeg satt 30 september lengre opp i tråden. Var det noen som veddet i mot?

Du veddet ikke, du bare lurte på om du skulle gjort det. Men: Good guess, good guess! Og hadde du satt en halvliter på at de kom på svensk register hadde jeg tapt…

CRJ’ene og (den ene) 737 har vel heller ikke den? Er det en Airbus/ATR greie?

737en har maske, så det er litt merkelig at Embraerene ikke får det. Antar at CRJene ikke har fått det på grunn av den allerede veldig tykke rammen rundt vinduene.
se-rjx-sas-scandinavian-airlines-boeing-737-76nwl_PlanespottersNet_1217418_bb72ebf6e9_o.jpg

Er det blitt klarhet i hvilket AOC disse maskinene skal på?

SAS Link AB, dotterbolag till SAS AB som även äger Scandinavian Airlines Ireland Limited, Scandinavian Airlines System Denmark-Norway-Sweden osv.

Og SAS Link får callsign Discover og ICAO-kode SVS iflg røyksignaler som er sendt ut.

Ser de har ansatt Thomas Hugo Møller som var med å stifte Great Dane, som kaptein i selskapet.

Utføres kabinen på Embraerne i SAS' profil, eller bare videreføres det som allerede er der?

Back