• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

DY EI-FHG/LN-NOJ - status

Re: LN-NOJ - status

Da er den snart på vei fra BFI som NAX8Z (http://flightaware.com/live/flight/NAX8Z)

SEA J505 YVC J540 YYL J539 YYQ NCAE 6530N07000W LAT9 DARUB DCT 68N050W 68N040W 68N030W 68N020W 66N010WDCT ISVIG UM996 VIG UL997 TUVIG UZ13 MES

ETA OSL 0700 lt :up:

Last edited:

Noen som vet om denne maskinen er satt i
drift. Bilde ? Eller noen som vet hvem som har
havnet på halen?

Noen som vet om denne maskinen er satt i
drift. Bilde ? Eller noen som vet hvem som har
havnet på halen?

Det var ikke en sky å se da LN-NOJ med "Tycho Brahe Danish astronomer" på halen besøkte oss i dag!:up:

Det var ikke en sky å se da LN-NOJ med "Tycho Brahe Danish astronomer" på halen besøkte oss i dag!:up:

NOJ har også tatt turen til Tromsø i dag fra OSL på DY246

Ja det stemmer jo det. Her er noen bilder av returflighten DY249 i dag 4/4 i et aldeles nydelig påskevær!:up:

036.jpg

064.jpg

073-1.jpg

Et siste bilde, tro om det er "Polaris" vi ser med kamera i bakgrunnen... :p
074-1.jpg

Du ser iallefall huset mitt på bildet, men jeg var nok ute på skitur da... ;) Lurer forresten på om det var noen fra forumet som stod ved rundkjøringa til Langnesbakken tidligere i dag (rett rundt tidspunktet for Q400-avgangen til Bergen med Widerøe) - stod en kar med kaffekopp og kamera da jeg kjørte forbi.

Fine bilda Magne! :)

For de som lurer, så avslutter NOJ'en jomfrudagen sin med t/r OSL-ORY.

Stod rett da vi parkerte fra AES i dag. Mannlig flyvert til en annen: - Hva er det derre, da? Kon-Tiki eller noe?!

LN-DYD kommer vel på onsdag etter det jeg har hørt om...;)

So be there and spott the plane!!

Ja jeg er der også på onsdag med kamera. Men regner ikke med at LN-DYD kommer hit den dagen!:)

Er da den kommer fra BFI..:)

Etter det en kjenning av meg som jobber i selskapet sier, lander på OSL 0530z onsdag morgen. :)

Last edited:
Da ser det ut som at denne er ferdig hos norwegian, fløy CPH-Lasham i går tidlig. På Wikipediasiden står den også som utfaset, og den siden pleier å være ganske så korrekt. Ble i norwegian i 7,7 år om man skal følge alderen som planespotters oppgir.

Back