DY EI-FHG/LN-NOJ - status

Re: LN-NOJ - status

Da er den snart på vei fra BFI som NAX8Z (http://flightaware.com/live/flight/NAX8Z)

SEA J505 YVC J540 YYL J539 YYQ NCAE 6530N07000W LAT9 DARUB DCT 68N050W 68N040W 68N030W 68N020W 66N010WDCT ISVIG UM996 VIG UL997 TUVIG UZ13 MES

ETA OSL 0700 lt :up:

Last edited:

Noen som vet om denne maskinen er satt i
drift. Bilde ? Eller noen som vet hvem som har
havnet på halen?

Noen som vet om denne maskinen er satt i
drift. Bilde ? Eller noen som vet hvem som har
havnet på halen?

Det var ikke en sky å se da LN-NOJ med "Tycho Brahe Danish astronomer" på halen besøkte oss i dag!:up:

Det var ikke en sky å se da LN-NOJ med "Tycho Brahe Danish astronomer" på halen besøkte oss i dag!:up:

NOJ har også tatt turen til Tromsø i dag fra OSL på DY246

Ja det stemmer jo det. Her er noen bilder av returflighten DY249 i dag 4/4 i et aldeles nydelig påskevær!:up:

036.jpg

064.jpg

073-1.jpg

Et siste bilde, tro om det er "Polaris" vi ser med kamera i bakgrunnen... :p
074-1.jpg

Du ser iallefall huset mitt på bildet, men jeg var nok ute på skitur da... ;) Lurer forresten på om det var noen fra forumet som stod ved rundkjøringa til Langnesbakken tidligere i dag (rett rundt tidspunktet for Q400-avgangen til Bergen med Widerøe) - stod en kar med kaffekopp og kamera da jeg kjørte forbi.

Fine bilda Magne! :)

For de som lurer, så avslutter NOJ'en jomfrudagen sin med t/r OSL-ORY.

Stod rett da vi parkerte fra AES i dag. Mannlig flyvert til en annen: - Hva er det derre, da? Kon-Tiki eller noe?!

LN-DYD kommer vel på onsdag etter det jeg har hørt om...;)

So be there and spott the plane!!

Ja jeg er der også på onsdag med kamera. Men regner ikke med at LN-DYD kommer hit den dagen!:)

Er da den kommer fra BFI..:)

Etter det en kjenning av meg som jobber i selskapet sier, lander på OSL 0530z onsdag morgen. :)

Last edited:
Da ser det ut som at denne er ferdig hos norwegian, fløy CPH-Lasham i går tidlig. På Wikipediasiden står den også som utfaset, og den siden pleier å være ganske så korrekt. Ble i norwegian i 7,7 år om man skal følge alderen som planespotters oppgir.

Back