Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Med fare for å tråkke noen på tærne; hvor mye koster det å vedlikeholde gressklipperen din?Hvordan er det med micro-fly da?
Eventuelle gebyr til Post- og teletilsynet kommer vel i tillegg til dette hvis flyet har radio og/eller transponder.Drift av eget fly koster foruten vedlikehold, som du selv foretar, årlig besiktning på 600,- pluss obligatorisk forsikring på 2600,- for en-seter og 3675,- for to-seter (noe mer for Gyroplan). Les mer under Publikasjoner. Ønsker man å ha en kaskoforsikring, koster dette fra 2 til 10% av flyets verdi.
</liker>Med fare for å tråkke noen på tærne; hvor mye koster det å vedlikeholde gressklipperen din?![]()
Gratulerer med fantastisk kosefly. Hva må gjøres for å få flyet luftdyktig, normalklasse eller experimental ?
Hvis ikke flyet allerede er experimental tror jeg det blir vanskelig å få det over da kravene eller reglene er endret nylig ....
Da er det en experimental og det tror jeg er bra, i følge eiere av experimental fly så er det umulig å gå andre veien ...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.