EBB definisjon på aktivitet

Helimaf

NSB First Class
EBB definisjon på aktivitet

Da det er 40% rabatt på poeng hos Sas, skal jeg hjelpe noen å kjøpe poeng til seg selv. Problemet er at de ikke har opprettet konto enda, og kravet for å kjøpe poeng er at du har minst èn registrert aktivitet.

Det står ikke så mye definert om dette, og da lurer jeg på om en slik aktivitet er
at jeg overfører 1000 poeng til dem for eksempel?

Re: EBB definisjon på aktivitet

Kjøpe poeng da man ikke har noe fra før? Synes prisen uansett blir så høy at det er bare om man mangler noen få poeng på en bonustur jeg ser vitsen med det

Last edited:

Synes prisen uansett blir så høy at det er bare om man mangler noen få poeng på en bonustur jeg ser vitsen med det

Det spørs. Med dette tilbudet kommer man f.eks. t/r SVG-TOS for omlag kr 2100. Forutsatt tilgjengelighet er det nokså uslagbart, dersom man trenger fleksibilitet.

.................?

Kjøpe poeng da man ikke har noe fra før? Synes prisen uansett blir så høy at det er bare om man mangler noen få poeng på en bonustur jeg ser vitsen med det

nice...

Personen har 50000 poeng fra før i Trumf....

Om dere syns det er et dårlig tilbud får så være, men dere vet altså ikke svaret på spørsmålet?

Last edited:

.................?

nice...

Personen har 50000 poeng fra før i Trumf....

Om dere syns det er et dårlig tilbud får så være, men dere vet altså ikke svaret på spørsmålet?

Dette føyer seg vel inn i rekken av tilbud fra SAS hvor "terms & conditions" er åpne for tolkning. Jeg ville rett og slett sjekket med chat'en.

Back