EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud (2010-2019)

Status
Not open for further replies.
Re: EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud

Tok en dag ekstra forrige gang jeg gjorde slikt, men som de andre skriver, ikke noe problem.

500 bonuspoeng ved overføring av minst 500kr. Tror ikke man får bonusen flere ganger.

Finner ikke info på nettsidene, men fikk E-post fra Trumf. Gyldig frem til 31. Juli.

Tilsvarer ca. 9% bonus som er normen for disse tilbudene i det siste.
Er det flere enn meg som overførte i juli og ikke har fått 500 ekstra enda?

Hahahaha! Jeg elsker sånne forslag. Får dra rett til nærmeste ultra og be om 200 pakker. Håper en Ford Transit holder.

Du må tenke større. 4800 ruller og man har en C til USA, 2 hvis du betaler med Amex :)

Om jeg ikke får mye sur mage fremover, og regner med å bruke en rull dasspapir i uka kommer jeg til å ha nok dasspapir i 92 år fremover dersom så mye papir shoppes. Helt klart aktuelt om noen leier ut en container billig de neste 92 årene.

Last edited:
EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud

Noen som vet når neste trippeltrumf dukker opp?

Last edited:

Tilbud denne uka på Ultra:

Luxuswiener med kalv- og svinekjøtt
Du får 520g Luxuswiener med kalv- og svinekjøtt fra Skjeggerød til kun kr 19,90 pr pk. Du betaler vanlig pris (kr 52,90 pr pk), men fordi du er Trumf-kunde godskriver vi din Trumf-konto med kr 33,00 pr pk i ekstra bonus.
Altså.. 100 pakker med pølser = 5290kr. 1% vanlig bonus = 52,90
Bare ekstrabonusen gir 3300kr på Trumf.
Totalt skulle man da få 3352,90kr på Trumf, som igjen kan byttes i ca. 46500 EB-poeng.

200 pølsepakker for 10600kr gir da ca 93000 EB-poeng, som ikke er altfor langt unna en tur/retur i C til f.eks SFO... noe som må sies å være en OK pris. I tillegg har man 112kg pølser.

Think big.. :up:

Edit: Noen som trenger pølser? :p

Last edited:

De pølsene var ikke spesielt gode heller.
Bra jeg kjøpte bare to pakker og ikke 100.

Jeg har tenkt litt på hvilke kort i hvilke sammenhenger og situasjoner som er optimale for den beste inntjeningen. Tenkte derfor å spørre dere hvordan dere gjør det og hvilke kort dere har.
Selv har jeg følgende kort:
-Trumfvisa
-Ordinært trumfkort
-EB Amex Plat
-EB mastercard

Benytter stortsett Amex plat der hvor det er mulig (i kombo med trumf hos norgesgruppen), men er sykt missfornøyd med hvor få som tilbyr betaling med dette. Det har ført til at jeg i større og større grad bruker trumfvisa.

Har sett litt på dette Shell MC kortet nå (som forøvrig gir 400kr i gratis bensin dersom dere registrerer dere nå!!). Dette gir i tillegg trumf på andre dagligvarehandler i motsetning til trumfvisa. Slik det ser ut nå bytter jeg ut mitt EB MC med dette permanent for handling på min lokale rema etc. Bonus at det ikke er noen års- eller etableringsgebyrer.
Dette kortet er vel mer gunstig å bruke på Shell ved tanking enn trumfvisa i kombinasjon med trumfkort, ettersom du får 1% trumf + 40øre vs. 30øre per liter?

Noen tanker på kortbruk for å optimalisere?

Status
Not open for further replies.
Back