Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Jeg har bestilt et vanlig TRUMF medlemskort som jeg scanner først, for deretter å betale med Amex.. Får da TRUMF-bonus + Amex-bonus!
Helt enig. Hadde vært veldig greit å slippe den løsningen, men eneste jeg har funnet som fungerer tilfredsstillende! :-/
Dette skal også gjelde på Kiwi Greåker.For å være enda mer tilgjengelig for våre kunder, holder vi nå åpent mandag til lørdag fra kl 07.00 til kl 23.00. Dette vil vi gjerne feire, og har derfor Trippel-Trumf fredag 19. april og lørdag 20. april. Handler du disse dagene får du 3% Trumf-bonus på hele handlekurven din. Handler du med TrumfVisa får du hele 4% bonus! De samme dagene kan du tippe verdien på en handlevogn og være med i trekningen av hele vognen!
Velkommen til fest hos KIWI Grålum!
Trippeltrumf!
får man sms/e-post når det er trippel i nærheten der man bor?![]()
4% bonus på alle kjøp i utenlandsk valuta med Shell MC i juli! Info på e-post.
Gir ca 56 EB poeng per krone via Trumf, så her er det bare å ligge Amexen på hylla.
Ser ut det også gjelder netthandel, kanskje noe muligheter med PayPal?
Er det noen som har overført Trumf til andres EB konti med hell?
Tenkte å blande mellom min kones konto og min med men vil ikke ta noen sjanser.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.