EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud (2010-2019)

Status
Not open for further replies.
Re: EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud

Gjorde ett innkjøp nå nesten utenlukkende av kampanjevarer på Spar. Litt rar meny ble det men. Brukte 531kr fikk 132 på Trumfbonusen (står på kvittering) og skulle gi omlag 1800EB poeng og fullt kjøleskap. Betalte i tilegg med Trumf visa så da gir det vel 2% til

Gjorde ett innkjøp nå nesten utenlukkende av kampanjevarer på Spar. Litt rar meny ble det men. Brukte 531kr fikk 132 på Trumfbonusen (står på kvittering) og skulle gi omlag 1800EB poeng og fullt kjøleskap. Betalte i tilegg med Trumf visa så da gir det vel 2% til

Jeg handlet for 490kr, tok ikke imot kvittering (ble stresset av tlf) men så trumf ble registrert på terminalen.
Sjekket trumf.no og der står jeg registrert med 25,90kr, noe som gir 30 øre bonus eller hele 4 poeng...

Jeg sier bare ta vare på kvitteringer. Kjøpt bleier med 25% Trumf for flere tusen kroner uten å ha sett noe til de 25%. Kundeservice skjønner ikke hva jeg snakker om....

::headbang::

Jeg sier bare ta vare på kvitteringer. Kjøpt bleier med 25% Trumf for flere tusen kroner uten å ha sett noe til de 25%. Kundeservice skjønner ikke hva jeg snakker om....

Samme her, kjøpte haugevis med knackwurst og litagod. 2,50 i Trumf står det :( Glemte kvittering. Var innom en gang til et par dager senere, og da sto det spesifisert 24% (ikke 25%) Trumf på mange av varene, men den har ikke komet på trumf.no ennå.

Jeg handlet for 490kr, tok ikke imot kvittering (ble stresset av tlf) men så trumf ble registrert på terminalen.
Sjekket trumf.no og der står jeg registrert med 25,90kr, noe som gir 30 øre bonus eller hele 4 poeng...

::headbang::

Kom inn etter ett par dager for meg

Attachments

• trumf.jpg
    trumf.jpg
    34.8 KB · Views: 1,141

Hva mener du her? Har du totalt 25,90 kr på trumfsaldoen? Det gir jo 359 Eurobonuspoeng.
Eller står det at du handlet for 25,90 på din siste handel?

Det er litt skurr ang den 25%-kampanjen, men totalbeløpet man handler for bruker nå alltid være rett.

Hva mener du her? Har du totalt 25,90 kr på trumfsaldoen? Det gir jo 359 Eurobonuspoeng.
Eller står det at du handlet for 25,90 på din siste handel?

Det er litt skurr ang den 25%-kampanjen, men totalbeløpet man handler for bruker nå alltid være rett.

Ifølge Trumf.no har jeg handlet for 25,90 og fått 30 øre på trumfsaldoen. Datoen stemmer med dagen jeg var der men beløpet er helt på jordet.

Ifølge Trumf.no har jeg handlet for 25,90 og fått 30 øre på trumfsaldoen. Datoen stemmer med dagen jeg var der men beløpet er helt på jordet.

Så rart. Kanskje den som satt i kassa bommet på noen taster eller på noen strekkoder :8:

Neste torsdag er det trippeltrumf og 25% bonus hos Spar. Førstemann til Bratwursten!

Noen erfaringer med maten på tilbud?

Neste torsdag er det trippeltrumf og 25% bonus hos Spar. Førstemann til Bratwursten!

Bratwursten er kanongod. Grill den og mix med ketchup/karrikrydder og du kan late som om du er i Berlin og spiser currywurst!

Gouda'n er også ganske god. Kommenterte i denne tråden tidligere med varer jeg ikke fikk 25% på, men ser nå i ettertid at det har kommet en og en linje på trumf historikken på varene jeg manglet.

Siden man ikke får noe mer bonus når man har passert 500 kr så lønner det seg ikke å overføre mere nå.

Hei, dette har ikke jeg fått med meg - betyr det at dersom jeg har 1500 kroner på Trumf-kontoen min, så burde jeg gjøre en overføring for å sørge for at jeg har under 500 der? Hvor står det om denne regelen?

Eller mener du at man ikke får mer uttelling for høyere overføring i form av ekstrapoeng?

Betyr det at man kan "double-dippe"....? 25% trumf på matvarene og trippel trumf i tillegg.....? Det er jo kanon :) :)
Hva om man i tillegg betaler med Shell Mastercard....?

Bare å kjøre på! Evt. AMEX om Spar aksepterer det?

Eller mener du at man ikke får mer uttelling for høyere overføring i form av ekstrapoeng?

Han snakker om overføring, og kampanjer de innimellom har ved at du får litt ekstra poeng ved overføring, ja. Om det ikke er kampanjer lønner det seg generelt ha pengene hos Trumf siden 5-års-utløpsregelen ikke gjelder der (minus risiko for at Trumf slutter med EB, da)

Nettopp, ville bare forsikre meg om at jeg ikke hadde oversett noe vesentlig!

Juhu, har nettopp cashet inn 3228 eurobonuspoeng på liten handel på Eurospar.

Å overføre penger fra trumf

Jeg logget meg nettopp inn på trumf.no for å overføre penger til Eurobonus-poeng. Skrev selvsagt inn mitt 9-sifrede EBB-nummer og fikk beskjed om at det var feil. Samme nummer forekommer i hver eneste reklame-epost jeg mottar fra SAS...:(

Re: Å overføre penger fra trumf

Jeg logget meg nettopp inn på trumf.no for å overføre penger til Eurobonus-poeng. Skrev selvsagt inn mitt 9-sifrede EBB-nummer og fikk beskjed om at det var feil. Samme nummer forekommer i hver eneste reklame-epost jeg mottar fra SAS...:(
Samme feilen hos meg også, sikkert noe kluss hos Trumf

Status
Not open for further replies.
Back