EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud (2010-2019)

Status
Not open for further replies.
Re: EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud

For de som er i området så skal Meny Grønland stenge for oppussing og har i dag 40% avslag på de fleste varer unntatt alkohol/tobakk. Kjekt med trippel-trumf i tillegg...

Takker for tipset.

Da blir det der i stedet for Kiwien :) Jacops for ukens trumf også selvsagt.

Trist at 40% ikke gis som Trumf bonus..

Apropos Meny Grønland, den ser nå ut som et rødgrønt proteksjonistisk utstillingsvindu med lite utvalg. Faktisk ribbet til beinet. Ingen grunn til å bruke ettermiddagen der.

Takk for tipset, dog. Jeg fikk kjøpt inn en del nyttevarer.

Apropos Meny Grønland, den ser nå ut som et rødgrønt proteksjonistisk utstillingsvindu med lite utvalg. Faktisk ribbet til beinet. Ingen grunn til å bruke ettermiddagen der.

Takk for tipset, dog. Jeg fikk kjøpt inn en del nyttevarer.

Beklager, men jeg forsynte meg grovt av blant annet TIND Coppaskinke, Jacobs kraft og et utvalg oster ved 1430-tiden. :spin

Men mest ser jeg fram til en ny og bedre, og forhåpentligvis større, butikk om en måneds tid!

Hva skjer med Trumf-bonusen hvis man booker fleksible flybilletter som blir avbestilt og refundert noen måneder senere? Blir bonusen trukket fra saldoen?

(Jeg spekulerer ikke i det for å utnytte systemet, men er nysgjerrig på om noen har erfaring med slike situasjoner.)

Hva skjer med Trumf-bonusen hvis man booker fleksible flybilletter som blir avbestilt og refundert noen måneder senere? Blir bonusen trukket fra saldoen?

(Jeg spekulerer ikke i det for å utnytte systemet, men er nysgjerrig på om noen har erfaring med slike situasjoner.)

jeg fikk minus på trumf kontoen da jeg hevet ett kjøp jeg hadde brukt Trumf Visa å betale med

Da matbutikker tar flere kort er det greit å vite hvor mange poeng man kan få ut av 100 kr:

EuroBonus MasterCard: 10
Trumfkort: 13
EuroBonus Diners Club: 15
EuroBonus American Express: 15
EuroBonus American Express Platinum: 20
EuroBonus MasterCard + trippelkampanje: 30
Trumfkort + trippeltrumf: 41
Trumfvisa: 41
EuroBonus Diners Club + trippelkampanje: 45
Trumfvisa + trippeltrumf: 69 poeng

Noen som vet om denne er oppdatert, evt hvordan den nye ser ut?
Trumf Visa har jo gått ned til 2% bonus. Det gir vel ikke mere enn 28 poeng per 100kr.

Vurderer å bytte til EB Amex heller...

Noen som vet om denne er oppdatert, evt hvordan den nye ser ut?
Trumf Visa har jo gått ned til 2% bonus. Det gir vel ikke mere enn 28 poeng per 100kr.

Vurderer å bytte til EB Amex heller...

Norgesgruppen tar jo Amex nå, men venter på chippen før jeg bruker Amex fast på matvarer.

Erfaringsmessig blir Trumf-bonusen stående. Har hatt et par refunderinger på kortet mitt, og har ikke blitt trukket poeng for dette.

Handlet en gang et lydanlegg fra Komplett med Trumf Visa. Fant etterhvert ut (innen de første 14 dagene etter kjøpet) at anlegget ikke var helt det man hadde sett for seg i utgangspunktet. Benyttet meg av angreretten og fikk pengene refundert til bankkonto. Dermed fikk man ufrivillig gratis Trumfbonus.

Hei!
Jeg vet ikke om dette står andre steder i tråden, men jeg har et lite spørsmål

Med trumf kan man jo registere bankkontonummer for direkte å motta bonus uten å scanne kortet, og nå har det seg sånn at jeg har prøvd å registere kontonummeret som er tilknytta mitt AmEx. Vil dette overhodet fungere?

Inne på trumf og oversikt over registrerte kort, står det at kortnummeret er godkjent! Venter i spenning på om jeg får noen bonus.. Men er det noen som har prøvd dette før?

EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud

Skulle til å si at det ikke vil fungere, men Amexkortet er jo knyttet til en konto hos dnb-kort. Vil ikke fungere med Diners eller Mastercard siden det er kontonummer og ikke kortnummer som registreres hos Trumf.

Skulle til å si at det ikke vil fungere, men Amexkortet er jo knyttet til en konto hos dnb-kort. Vil ikke fungere med Diners eller Mastercard siden det er kontonummer og ikke kortnummer som registreres hos Trumf.

Ja, det er jo nettopp dette jeg tenkte på. I tillegg står det hos Trumf at kortet er godkjent?
Vel, vi finner ut av dette om noen dager :)

Ja, det er jo nettopp dette jeg tenkte på. I tillegg står det hos Trumf at kortet er godkjent?

Får du opp Trumf Registrert på kvitteringene? Jeg har en anelse at det er noe BBS ikke overfører siden den kontoen er en ren kredittkonto kun for innbetaling. Det blir vel litt som å overføre huslånskontoen til Trumf.

Får du opp Trumf Registrert på kvitteringene? Jeg har en anelse at det er noe BBS ikke overfører siden den kontoen er en ren kredittkonto kun for innbetaling. Det blir vel litt som å overføre huslånskontoen til Trumf.

Jeg ber aldri om å få med kvittering, så dette er noe jeg ikke har fått sjekka. Jeg skal be om kvittering neste gang.

Men er det virkelig ingen her inne som har prøvd det samme?

Jeg ber aldri om å få med kvittering, så dette er noe jeg ikke har fått sjekka. Jeg skal be om kvittering neste gang.

Men er det virkelig ingen her inne som har prøvd det samme?
Har forsøkt å registrere Amex-kort hos Trumf to ganger. Det har bare forsvunnet fra sidene igjen etter noen dager. Aldri fått registrert noen poeng ved bruk av Amex-kort alene. Har da bare antatt at dette ikke går uten å forfølge saken noe videre.

Status
Not open for further replies.
Back