Går det greit med slik dobbel dipp da?
Går det greit med slik dobbel dipp da?
Andre utsalgssteder (ikke fly i Norge eller konkurerende matvarekjeder)
Trumfkort: 0
EuroBonus MasterCard: 10 poeng
Trumfvisa: 13,9
EuroBonus Diners Club: 15
EuroBonus American Express: 15
EuroBonus American Express Platinum: 20
Håper jeg hadde tungen rett i mummen.
Ikke om de flyreisene som er innen Norge vel? Har ikke hørt at man har endret reglene om at man ikke kunne få bonus for det.Får du ikke 1% på flyreiser Trumf Visa da?
Ikke om de flyreisene som er innen Norge vel? Har ikke hørt at man har endret reglene om at man ikke kunne få bonus for det.
Mener å ha hørt det går med Trumf Visa. EB Mastercard, Diners og Amex går ikke. Kanskje noen andre som har erfaring?
Mener å ha hørt det går med Trumf Visa. EB Mastercard, Diners og Amex går ikke. Kanskje noen andre som har erfaring?
Er det noen som har en regel på hvor ofte de overfører til EB fra Trumf?
Takk for tips!
Skjønner jo at dette har blitt en ny hobby for meg
Irriterende at jeg gikk glipp av 16.500 EB poeng grunnet en feiloverføring foretatt av min far, men han skal bruke mitt familiekort et år som plaster på såret og fylle opp Trumf kontoen min
Sitter og ser, ikke værst at man kan foreta en t/r OSL EWR for 60.000 poeng! Burde bli oppnåelig for min del på under et år![]()
Bare husk at du må veksle inn 4300 trumf-kroner for å få 60k poeng. SAS har jevnlig kampanjer med billetter til NY for lavere pris enn dette. Akkurat nå har SAS kampanje OSL-EWR for kr 3499 og da vil du i tillegg opptjene nærmere 10000 poeng for turen. Dermed kan det fort lønne seg å ta ut trumfbonusen i kroner fremfor eurobonuspoeng. Det beste verdien for eurobonuspoengene får man ved å kjøpe rabatterte bonusbilletter i business, men det ser man ikke ofte til EWR.
Men vær obs på at det tar 3-4 virkedager før poeng er overført fra trumf til eurobonus, så hvis det kommer et spontantilbud kan man fort slite..