• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud (2010-2019)

Status
Not open for further replies.
Re: EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud

3-4 virkedager må være gammel info. Jeg overførte 500 trumfpoeng fredag formiddag, og de var kommet inn på Eurobonus allerede i går, lørdag! Jeg ble imponert.

Var slik sist hvertfall, glemte å sjekke hvor fort det gikk denne gangen.

Vil minne om at idag er siste frist for å få bonus for overføring av poeng.

Mail fraSAS idag sier at fristen er utsatt noen dager:

Siste mulighet: Fra bonus til reise
Vi feirer 2 års samarbeid! Overfører du 500 i Trumf-bonus, får du ytterligere 500 Ekstrapoeng.

Overfør senest 30. november

Tidlig ute, men årets siste Trippel-Trumf er torsdag 13. desember.

OG reminder 2: Dagens julekalender (13.12) gir deg bonus på overføring av Trumf-bonus til Eurobonus-poeng!

Argh, jeg som overførte poeng i går (onsdag), og selvfølgelig går det ikke an å gjøre om på dette. Med triple poenger hadde jeg hatt nok til en bonusreise

Lufter en tanke her.
I dag er det trippeltrumf. Så på kiwi i dag at de hadde gavekort. Både hos billettservice og spendon. Jeg skal kjøpe 3 ukespass til øyafestivalen, det er 2200 per billett. 6600kr.

Hvis jeg hadde brukt trumf Visa kortet på billettservice.no hadde jeg fått 66kr i trumf.
Hvis det går ann å få trippeltrumf på spendon og gavekort vil jeg få 4% 264kr i trumf.

Det burde vel gå fint det?

Fungerer sannsylingvis. Det er vel et gebyr på 35kr for SpendOn, så litt av vinningen går der.

Denne uken får du Kong Haakon konfekt til 159,- hvorav 60,- gjøres om til Trumf-bonus hos Jacobs og Centra!

Så om du mangler julegaver til noen tanter eller onkler (og vet de er glad i sjokolade) er konfekt perfekt!

Blir vel fort ca. 833 EB-poeng pr. eske.. Så du får altså 833 poeng pr. 159,- benyttet (i tillegg til konfekten selvagt).. Eller 5,23 poeng pr. krone!

Lufter en tanke her.
I dag er det trippeltrumf. Så på kiwi i dag at de hadde gavekort. Både hos billettservice og spendon. Jeg skal kjøpe 3 ukespass til øyafestivalen, det er 2200 per billett. 6600kr.

Hvis jeg hadde brukt trumf Visa kortet på billettservice.no hadde jeg fått 66kr i trumf.
Hvis det går ann å få trippeltrumf på spendon og gavekort vil jeg få 4% 264kr i trumf.

Det burde vel gå fint det?

Ny informasjon her, kjøpte et gavekort til Spotify bare for å teste mulighetene her.

Gavekortkjøp teller ikke med på Trumfgrunnlag (på samme måte som pant).

Kredittkortbonus får man selvsagt.

EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud

Hvor ofte har Trumf hatt bonus på overføring til EB-poeng?

Hvor ofte har Trumf hatt bonus på overføring til EB-poeng?

To ganger i fjor hvis jeg ikke husker feil. 20 års jubileet og så i julekalenderen. Begge var vel rundt 10% ekstra poeng. Året før var vel også 2-3 ganger, men litt høyere bonuser.

Jøss! Godt jeg så dette på forumet her, visste jeg ikke!

Min bedre halvdel jobber i Norgesgruppen, så har fast 10% bonus på varekjøp :)
Og hadde 40K poeng som er usikker på om jeg skal overføres til Eurobonus..

Trippel-Trumf neste torsdag!

Og for de som liker å planlegge kommer den neste 25 april og deretter ikke før 13 juni...

Takker for oppdateringen! Blir fort litt ekstra Trumf-poeng på disse dagene :)

For de som er i området så skal Meny Grønland stenge for oppussing og har i dag 40% avslag på de fleste varer unntatt alkohol/tobakk. Kjekt med trippel-trumf i tillegg...

Status
Not open for further replies.
Back