EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud (2010-2019)

Status
Not open for further replies.
Re: EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud

Trippel-Trumf torsdag 26/4 kombinert med Diners eller MC-betaling vil gi opp mot 70-80ish poeng per 100-lapp :drink

Drømmetanke eller er det trippel trumf den 26?

Dvs trippel opptjening i noen få dagligvarebutikker? Regner ikke med at det gjelder på alt ved bruk av Trumf Visa?

Alle Norgesgruppens butikker, samt Flust, som ellers. Så det er noen flere enn noen få

Dvs trippel opptjening i noen få dagligvarebutikker? Regner ikke med at det gjelder på alt ved bruk av Trumf Visa?

Så få er det ikke, det er Spar, Joker, Kiwi, Meny, Jacobs, Ultra, Centra, CC-Mat. Trippeltrumf er da blitt ganske innarbeidet konsept så det er da som forventet.

Ultra,Centra og Jacobs har også kampanje på Bonustrappa.Så da er det mulig å handle inn til 17 mai for 97EB pr 100kr

BonusTrappa - ekstrabonus til trofaste kunder

Nå får du som Trumf-medlem hele 6% ekstrabonus (7% totalt) hvis du handler minst én gang i uka, fire uker på rad, hos Ultra, Centra og Jacobs (du kan selv fritt variere mellom butikkene). Kampanjen varer i fire uker - fra 23. april til 19. mai.
http://www.centra.no/Diverse/Artikler-kolonialen-/Bonustrapp1/

Last edited:

Det står ikke hvor mye bonus man får ved bruk av Trumf Visa - det gjorde det tidligere før bonusen ble nedsatt til 2%.

Betyr det at det bare er 3% uansett Trumf Visa eller ikke?
Er vel uansett bedre å registrere Trumfkortet og betale med Diners eller SAS MasterCard denne gangen i og med at det gir 35/30 ekstrapoeng pr. hundrelapp 26.-29.4.

Dersom en først drar Trumfkortet (ikke Visa) og dereetter Mastercard/Diners, vil en da få først trippeltrumfen og deretter 30/35 poeng for kredittkortbruken, eller ligger det noen restriksjoner på bruk av kredittkort slik det gjør på bensinstasjoner?

Dersom en først drar Trumfkortet (ikke Visa) og dereetter Mastercard/Diners, vil en da få først trippeltrumfen og deretter 30/35 poeng for kredittkortbruken, eller ligger det noen restriksjoner på bruk av kredittkort slik det gjør på bensinstasjoner?

Min erfaring er at du får Trumf uansett hva man betaler med.

For de med små i huset så gir Spar nå 25% bonus i Trumf på bleier.
Så da skulle det gi 347EB poeng pr 100kr

Noen som har fått ekstrabonusen i forbindelse med 20 årsjubileumskampanjen?

Shell har kampanje igjen med 50øre pr liter. Send SHELL til 2229 for å registrere deg. Mobil nummeret må være lagt inn i trumf profilen.

Nja, jeg setter alltid inn det vanlige Trumfkortet før jeg setter inn SAS Eurobonus/MasterCard til å betale med. Og jeg har dermed fått både de 30 ørene i trumf pr liter og 10 kr pr 100-lapp. Burde vel funke med Trumf Visa også, men det har jeg ikke turt å prøve:)

Nå har jeg turt å prøve, og man får både trumfbonusen ved å sette inn det vanlige trumfkortet og 1% trumf ved å betale med Trumf Visa.
trumfpshell.jpg

Status
Not open for further replies.
Back