EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud (2010-2019)

Status
Not open for further replies.
Re: EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud

1 spørsmål. Kan man bruke sine EB poeng til å reise med Lufthansa buisness class?

Takk, så du kan da bruke dine poeng hos alle star A selskaper? Har du noe erfaring på dette?

Trippel-trumf på torsdag. I tillegg er det blant annet tilbud på å bestille feriereise hos Star Tour, og få Dobbel Trumf-rabatt - 1000 kroner i avslag på bestillinger med avreise i perioden 15/8 - 15/9, 2012.

Endringer i Trumf Visa.
Bonusen blir redusert fra 3% til 2%...

Kommer brev i neste uke:
NG said:
Endringen trer i kraft 1. mars 2012.
Eksisterende kunder vil få informasjonsbrev i uke 3.

Endringer i Trumf Visa.

Kjipt, men vil fremdeles være det kortet som gir mest poeng per krone. ~26, mot 20 med AmEx

Endringer i Trumf Visa.

Men vil "trippel-trumf"-dagane framleis gi 5% om ein har Trumf Visa, eller vil dette droppe med eitt prosentpoeng også?

Ser for meg at den går ned til 4 da det er den enkelte butikk som betaler ut trippeltrumf og ikke Trumf Visa..

Det blir ny runde med Trippel-Trumf nå på torsdag.

Jeg overførte fra min Trumfkonto på søndag (til eurobonus), men poengene har ennå ikke kommet frem til min eurobonuskonto. Hvor lang tid pleier det å ta?

Min trumfkonto er nå i 0, men overføringen er ikke registrert under "mine bonusuttak". Har poengene forsvunnet ? Er snakk om ca 6500 EB.

Jeg overførte fra min Trumfkonto på søndag (til eurobonus), men poengene har ennå ikke kommet frem til min eurobonuskonto. Hvor lang tid pleier det å ta?

Min trumfkonto er nå i 0, men overføringen er ikke registrert under "mine bonusuttak". Har poengene forsvunnet ? Er snakk om ca 6500 EB.

Tipper du har de der i løpet av morgen dagen. 2-4 dager pleier det å ta.

dobbel og trippelsjekket ebnr før jeg trykte ok:-) satser på at det er på plass I morgen. Men merkelig at overføringen ikke er registrert hos trumf

Status
Not open for further replies.
Back