EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud (2010-2019)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS EuroBonus 20 år - tilbud og kampanjer

Trumf og Eurobonus kjører en kampanje i anledning 20 år jubileet.

https://www.trumf.no/Reise/Fa-ekstra-EuroBonus-poeng/
For de som ikke har reservert seg mot det har Trumf begynt å sende ut "bonus-sjekker" for innestående beløp. Bonussjekkene brukes som en slags verdikupong i buikken og de går raskt ut på dato.

De som driver på å spare opp poeng og venter på gode "overførings-promosjoner" er det lurt å logge seg inn på sin Trumf-konto og reservere seg mot disse "bonus-sjekkene".

For de som ikke har reservert seg mot det har Trumf begynt å sende ut "bonus-sjekker" for innestående beløp. Bonussjekkene brukes som en slags verdikupong i buikken og de går raskt ut på dato.

De som driver på å spare opp poeng og venter på gode "overførings-promosjoner" er det lurt å logge seg inn på sin Trumf-konto og reservere seg mot disse "bonus-sjekkene".

Takk for tipset. Makan til dårlig opplegg. De hadde lagt inn på min konto at de skulle sende meg en verdisjekk på 350 kr. Har fått reservert meg mot det nå.

Pt. en prøveordning for noen kunder:
Foreløpig er det kun noen utvalgte kunder som er med å tester nyhet
https://www.trumf.no/Artikler/Trumf-bonussjekk/

Man må lete litt rundt, men reservasjon gjøres her:
https://www.trumf.no/Min-Side/Mine-bonussjekker/

Re: EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud

Jeg merket meg også dette med sjekk for noen uker siden - ganske irriterende opplegg, men fikk heldigvis reservert meg før de i de hele tatt hadde sendt meg en sjekk. Den var riktignok allerede generert og da jeg kansellerte den doblet de saldoen min, men korrigerte det igjen senere. Merk at man fortsatt kan overføre til EuroBonus selv om man har fått skrevet ut en sjekk.

Takk for tipset om de bonussjekkene. Kan ikke se at jeg har fått noe mail ang dette.
Fikk stoppa det tullet der nå iallefall.

Selv om dette er unødvendig vil jeg allikevel påstå at Trumf er ganske ryddige da.
Ja. Du må bruke bonussjekken før utløpsdatoen går ut. Dersom du ikke
benytter sjekken innen utløpsdatoen vil du ikke miste din oppsparte bonus.
Beløpet vil da bli overført og inkludert i neste bonussjekk utsendelse.

Unødvendig styr, men du mister ikke bonusen selv om sjekken har gått ut.

Hvordan får en reservert seg mot dette? Finner ikke noe slikt valg på min side på Trumf...

Ukjent om det er nasjonalt eller lokalt, men min lokale Meny (Lade i Trondheim) reklamerer med 10% Trumf på torsdag.

Ukjent om det er nasjonalt eller lokalt, men min lokale Meny (Lade i Trondheim) reklamerer med 10% Trumf på torsdag.

Gjelder Meny-butikker i Trøndelag; Tiller, Lade, Solsiden og Verdal.

Finner ikke noe sted å reservere meg mot disse sjekkene. Betyr det at jeg ikke er kommet med i ordningen ennå?

Ser at Shell ligger ca 1,50kr pr liter diesel over Statoil rundtomkring (Maritim, Skøyen, Radiumhospitalet, Smestad, Frogner), og da hjelper det lite med trumf. Så lojale er man ;)

Drivstoff er vel normalt billigst med 365direkte kredittkort.
3,65% cashback (+ 30 øre pr. liter hos Esso).

Statoil virker gjennomgående dyre i Oslo - enig i det

Hmm, dette var jo forvirrende. Fikk nettopp en mail fra SAS med følgende tekst:
Overfør din Trumf-bonus til SAS EuroBonus-poeng på trumf.no innen 30. april 2012, og få mellom 100 og 20 000 Ekstrapoeng i tillegg.

Men på trumf.no står det:
SAS EuroBonus fyller 20 år og du får ekstra EuroBonus om du overfører Trumf-bonus innen 31.mars 2012. Gjelder ved overføring av minimum kr 200,-

Hvilket dato er det som gjelder? Det har jo en del å si siden en fort kan komme opp i neste "grense" og få flere ekstra EB-poeng hvis en får nok en måned på seg å samle opp trumf-bonus. Får vel sende en mail til SAS eller Trumf for å finne ut av det...

Trippel-Trumf torsdag 26/4 kombinert med Diners eller MC-betaling vil gi opp mot 70-80ish poeng per 100-lapp :drink

Status
Not open for further replies.
Back