EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud (2010-2019)

Status
Not open for further replies.
Re: EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud

Hvor mange poeng får man for 500,- (utenom kampanjen)
Er litt spent på om man egentlig får de 300 ekstra poengene.

hurvert :)

Jeg fikk 6940, såg håper jeg de 300 ekstra kommer snart

Last edited:

13,88 poeng per krone = 6940 Poeng,
Så da burde du ende opp med 7240 poeng.

Edit:
Ser forresten at EB kalkulatoren på trumf.no runder av nedover til 6939 poeng.

Attachments

• eb.png
    eb.png
    15.6 KB · Views: 1,359
Last edited:

50% Trumfbonus på fersk frukt, grønnsaker og bær på Joker (om man er Joker GLAD-kunde) på fredager og lørdager til og med 7. oktober.

bc44a16f32435d01eb9632280a2c0db3.png

Har prøvd dette to ganger nå og det skjer ikke igjen. Kvaliteten på råvarene kontra på feks Meny eller Kiwi for den saks skyld er ikke verdt det.

Overførte 10.007 poeng i forrige uke, de var inne på konto i løpet av minutter. De 300 ekstrapoengene har jeg foreløpig ikke sett noe til...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Fra uke 41 bytter Joker ut frukt og grønt med taco-produkter fra Old El Paso. 50% trumf fredag og lørdag.

Har prøvd dette to ganger nå og det skjer ikke igjen. Kvaliteten på råvarene kontra på feks Meny eller Kiwi for den saks skyld er ikke verdt det.

Er ganske enig i at kvaliteten hos Joker er noen hakk under de andre. Grønnsaksdiskene på de Joker butikkene jeg har vært innom har sett ganske triste ut, og sortimentet er ganske snevert.

Men nå har jeg ganske lett skrapt i sammen 6500 EB-poeng på 3 helger, så man lar seg jo rive med når det er kampanje....

Er ganske enig i at kvaliteten hos Joker er noen hakk under de andre. Grønnsaksdiskene på de Joker butikkene jeg har vært innom har sett ganske triste ut, og sortimentet er ganske snevert.

Men nå har jeg ganske lett skrapt i sammen 6500 EB-poeng på 3 helger, så man lar seg jo rive med når det er kampanje....

Joker butikkene får sikkert bare påfyll av varer en gang i uken, og da blir jo varene litt slitne når helgen kommer. I utgangspunktet er det jo samme varene som Kiwi og Meny.

Er det noen som har fått inn trumfpoeng etter å ha fylt bensin på Esso?

Jeg har fylt bensin to ganger, for snart to uker siden, men ikke fått poeng enda.
Kortleseren på pumpa klarte å lese trumfkortet, men når jeg hadde i betalingskort etterpå, fikk jeg en feilmelding og jeg måtte gå inn i kassen for å betale og registrere trumf.
Får håpe det blir noe poeng utav det.

Er det noen som har fått inn trumfpoeng etter å ha fylt bensin på Esso?

Jeg har fylt bensin to ganger, for snart to uker siden, men ikke fått poeng enda.
Kortleseren på pumpa klarte å lese trumfkortet, men når jeg hadde i betalingskort etterpå, fikk jeg en feilmelding og jeg måtte gå inn i kassen for å betale og registrere trumf.
Får håpe det blir noe poeng utav det.

Fylte 22/9, sjekket nå og poengene er inne på konto. Brukte ikke trumfkort, men et trumfregistrert bankkort i kortleseren på pumpa.

Jeg satte over 500,- den 24. sept. (siste dagen i kampanjen)
Har enda ikke sett noe til de 300 ekstra poengene, tror man blir svindlet ganske lett på det opplegget der.
300 peong er ikke så mye, men alle monner drar...

hurvert

Jeg satte over 500,- den 24. sept. (siste dagen i kampanjen)
Har enda ikke sett noe til de 300 ekstra poengene, tror man blir svindlet ganske lett på det opplegget der.
300 peong er ikke så mye, men alle monner drar...

hurvert

Jeg har deltatt i slike overføringskampanjer i årevis, og de ekstra poengene kommer alltid en stund etter at kampanjen er ferdig. Så ikke noe jeg tar sånn på vei for.

Har noen nevnt 50% Taco-trumf på Joker? Fredag og lørdag på Old El Paso
Meget passende for behyttede og andre som finner Joker som det gode alternativ.

Har noen nevnt 50% Taco-trumf på Joker? Fredag og lørdag på Old El Paso
Meget passende for behyttede og andre som finner Joker som det gode alternativ.

Jeg handlet for 14 000 EB-poeng i dag... :D

Ny kampanje på Joker Glad uke 46-50 er Coca-Cola mineralvann 1,5 liter/1,75l assortert smak. 50% trumf :)

I morgen er det årets største salg på Aliexpress.com (11.11 sale). Aliexpress er med på Viatrumf.no og man får 4.5% trumf.

Handler man på salgsdagen skal det svært mye til at varene ikke kommer før jul. Jeg handler svært mye der og normal postgang er rundt 3 uker til Norge. DHL er 1.5 dag og ePacket og EMS ca 7 dager.

Status
Not open for further replies.
Back