EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud (2010-2019)

Status
Not open for further replies.
Re: EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud

I morgen og lørdag kan man gå amok på Eurospar med å kjøpe sprayer, vaskemiddel og div! I tillegg er det 20 poeng pr 100kr med SAS Eurobonus MasterCard samme dagene!

Ellers nytt tilbud for overføring av poeng som ikke er all verden, men det lønner seg likevel å overføre 501 kroner.
"Overfør minst 500 kroner i Trumf-bonus senest 27. februar og vi gir deg 300 EuroBonus Ekstrapoeng!"

Hvor finner du det tilbudet? Det har ikke jeg fått. Er kanskje ikke god nok Trumf -kunde?

Jeg ser tilbudet når jeg klikker på linken din, men når jeg logger inn på egen konto finnes det ikke. Det er kanskje individrelatert?

Nei, generelt tilbud og gjelder for alle Trumf kunder. Bare å overføre.

Ellers nytt tilbud for overføring av poeng som ikke er all verden, men det lønner seg likevel å overføre 501 kroner.
"Overfør minst 500 kroner i Trumf-bonus senest 27. februar og vi gir deg 300 EuroBonus Ekstrapoeng!"

Hvorfor 501? 'Minst 500' innebærer vel at 500 er nok?

500,01 er tingen, så får man 1 poeng ekstra :-P

I morgen og lørdag kan man gå amok på Eurospar med å kjøpe sprayer, vaskemiddel og div! I tillegg er det 20 poeng pr 100kr med SAS Eurobonus MasterCard samme dagene!
][/URL]

Det skulle bli noe sånt som innenrikstur for kr 1750 uten skatter, og som bonus oppvaskmiddel nok til alle juleselskap resten av livet? Sånn blant oss i "get a life"-sonen så er jo ikke det ille. I forhold til å kjøpe 280 kg bananer på KIWI, mener jeg :)

Stemmer, 501 er regelrett sløsing ^_^

Ja, det var det jeg tenkte også. Den krona kan jo brukes på så mye annet :D
Næh. Lurte bare på hvorfor noen plutselig mente at det måtte legges til litt på et minimumsbeløp. Selv driter jeg i det. Kjøper ikke EB-poeng.

Aliexpress er oppe i 7% på Viatrumf.no, noe som gir hele 97 Eurobonus-poeng pr 100kr. Kan bekrefte at de er raske til å godkjenne også, samme dag som man bekrefter mottak av varene hos Aliexpress.

Noen som aner sånn ca hvor lenge det er til neste gang man får ekstra eurobonuspoeng for å overføre trumfbonus til SAS? Med saldoen min i dag blir det litt under 10.000 eurobonuspoeng om jeg overfører det jeg har, men med kampanje får jeg over 10.000 eurobonuspoeng

Og nå kan man også få Trumfbonus på forsikring.

Trumf har inngått samarbeid med Frende Forsikring hvor man får 3% bonus første år, og deretter 1% pr år i bonus på forsikringspremien.

Hadde allerede forsikret bil, innbo og reise i Frende og sjekket prisen gjennom Trumf (som fungerer som agent for Frende) - sparte vel rundt 100 kr/mnd ved å bytte fra Frende til Frende + at jeg nå får Trumf-bonus på det jeg bruker på forsikring ;)

Sjekk www.trumfforsikring.com

50% Trumfbonus på fersk frukt, grønnsaker og bær på Joker (om man er Joker GLAD-kunde) på fredager og lørdager til og med 7. oktober.

bc44a16f32435d01eb9632280a2c0db3.png

Ser ut som Esso er ny partner. 70 øre i rabatt per liter i form av Trumf poeng

Litt dårligere enn 365 rabatten, men ikke veldig mye

EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud

Ser ut som Esso er ny partner. 70 øre i rabatt per liter i form av Trumf poeng

Litt dårligere enn 365 rabatten, men ikke veldig mye

Kun som et introduksjonstilbud ut oktober.

Hvor mange poeng får man for 500,- (utenom kampanjen)
Er litt spent på om man egentlig får de 300 ekstra poengene.

hurvert :)

Status
Not open for further replies.
Back