EB-poeng hos Radisson

Fry

ScanFlyer Silver
Hvordan fungerer egentlig dette? Gjelder det samtdlige Radisson hoteller, eller kun noen utvalgte? Synes Radisson har dårlig info på sidene sine, og jeg skulle gjerne fått registrert noen netter på et hotell i New York.

Leste en tidligere tråd her, men det virket ikke til å vøære noen form for system i det hele tatt på poengskalaen?

:)

Hvordan fungerer egentlig dette? Gjelder det samtdlige Radisson hoteller, eller kun noen utvalgte? Synes Radisson har dårlig info på sidene sine, og jeg skulle gjerne fått registrert noen netter på et hotell i New York.

Leste en tidligere tråd her, men det virket ikke til å vøære noen form for system i det hele tatt på poengskalaen?

:)

Meiner det skal gjelde alle, og du kan få 3-,4- eller 500 poeng. Aner ikkje kva som gir utslaget til kva verdi du får.

Radisson i USA får du poeng på, forøvrig, men automatikken er tidvis ganske dårlig.

Opptjening på:
* Radisson BLU Hotels & Resorts
* Radisson Edwardian Hotels
* Radisson Hotels & Resorts
* Park Inn (Europe, Middle east & Africa)
* Country Inn & Suites (selected hotels...usikker hvem som er med)

Se også denne: http://www.sas.no/no/EuroBonus/Nyheter/Rezidor-Group/

Hvor mye du tjener er en gåte...

Man tjener nå 500 poeng på alle opphold på Radisson Blu, ikke lenger 3-, 4- eller 500 poeng slik som før.

Ingen gåte - man opptjener 500 poeng per natt.

Beklager, min feil - ser de har ryddet opp etter at det ble Blue

(Country Inn/Park Inn er fremdeles varierende)

Etter at kjeden ble "re-brandet" til Radisson BLU
(fra Radisson SAS), så kommer i allefall poengene
inn raskere enn før hos meg. Selv om det nå er
500 poeng, er dette som sagt ekstrapoeng - og
ikke grunnpoeng som det var tidligere.

Etter at kjeden ble "re-brandet" til Radisson BLU
(fra Radisson SAS), så kommer i allefall poengene
inn raskere enn før hos meg. Selv om det nå er
500 poeng, er dette som sagt ekstrapoeng - og
ikke grunnpoeng som det var tidligere.

Raskere? Jeg bodde på en Radisson Blu hotell i Budapest for 3 uker siden og EB poengene mine har enda ikke kommet inn i kontoen min. Dessuten får jeg ikke til å registrere oppholdet mitt i Radisson Blu sine hjemmesider. Sier bare at det var mislykket uten noen grunn til det. Så alt er ikke blitt bedre.

Brat at det går an å etterregistrere på internett nå. Men hvor mye som kreves for bonusovernattinger er jo helt uklart. Men jeg konkluderer med at det er blitt dyrt og at det vel lønner seg å bruke Rica for øybelikket for bonusovernattinger?

Brat at det går an å etterregistrere på internett nå.

Man har kunnet etterregistrere bonuspoeng på nett ganske så lenge, allerede da det het Radisson SAS.

Men hvor mye som kreves for bonusovernattinger er jo helt uklart.

Synes ikke det er så veldig uklart - sjekk EuroBonus-sidene.

Det koster 20.000 poeng på Radisson Blu. På Radisson i USA kan man ikke ta ut bonusovernatting. På Radisson Edwardian koster det 17.000 poeng - ble for øvrig satt ned fra 20.000 poeng i høst.

Radisson Blu på Trysil starter på 44K poeng, men det er "points well spent",
Det er jo alltid fullt og alt annet er "grise-dyrt";

Back