Re: Dubaitråden
Jeg hadde i det tilfellet ganske klart valgt Grosvenor som ikke bare er et meget bra hotell med fantastiske restauranter (og frisoer i foelge kona
) - men det er en genial beliggenhet paa de fleste maater. Le Royal Meridien (som er relativt slitent) har bra strand og ogsaa noen meget bra restauranter.
Har nesten bestemt meg for hoteller for neste ukes Dubaitur. Det er spikret at vi skal bo på Ajman Saray den første uken. Hotellet åpnet denne måneden, og prisen er ikke kansellerbar. Håper på å få testet SPG Platinum mojo til en suite her. Prisen var uansett god.
De siste dagene skal vi ha i Dubai og valget står mellom Grosvenor House ved Duabi Marina, eller Sheraton Mall og the Emirates. Begge steder satser jeg igjen på SPG Platinum mojo. Grosvenor er vel i utgangsppunktet et finere hotell, og en har tilgang til fasilitetene på Le Royal Meridien. Vi har i tillegg booket en leilighet som er fin og ha, også er det nesten garantert balkong på leiligheten.
Sheraton Dubai Mall of the Emirates linger naturlig nok nettop bed denne mallen. Det jeg lurer på er om set er nok å finne på i og rundt mallen for to jenter på 1,5 og 3 år. Eller bør eg safe å ha tilgang på strand? På Sheraton blir litt billigere også siden jeg har ordnet to rom på cash & points.
Jeg hadde i det tilfellet ganske klart valgt Grosvenor som ikke bare er et meget bra hotell med fantastiske restauranter (og frisoer i foelge kona