Dubaitråden

Re: Dubaitråden

Takker for tips. Det ble faktisk Conrad siden de lovte sen utsjekk til 16.00. Tenker å ta en tur på Dubai mall og TGI for å se på fonteneshowet (nostalgi) før vi finner et flyplass hotell, evt Deira.

Ser at medt&greet koster skjorta nå. Er det noen måter å få rabatt på Alhan eller Marhaba? Andre snarveier gjennom immigation?
Nå har ikke jeg vært i Dubai på en stund men mener sist jeg var der at immigrasjonen tok kort tid. Ville ikke brukt penger på den slags

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Familietur til sandkassen, noen som har tips til resorts som funker bra med barn (9+13), gjerne strand men bra basseng er et must. Litt lett søking gir meg mye hinsides priser på suiter/rom med plass til alle 4, men det er vel bare å regne med.

Familietur til sandkassen, noen som har tips til resorts som funker bra med barn (9+13), gjerne strand men bra basseng er et must. Litt lett søking gir meg mye hinsides priser på suiter/rom med plass til alle 4, men det er vel bare å regne med.

Har sikkert foreslått det tidligere, men gjester på Grosvenorhouse jan bruke fasilitetene på Royal Le Meridien.de har rom, suiter og leiligheter.eller så ble bel Ras Al Kaanbefslt for et par poster siden for strand. Ville også sjekket Abu Dgabi, mener det tar ca 90 min å kjøre.

Nå har ikke jeg vært i Dubai på en stund men mener sist jeg var der at immigrasjonen tok kort tid. Ville ikke brukt penger på den slags

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Det Hypern sier.. Det går svært kort tid fra fly til taxi. Noen ganger så knoter de det nesten mer til en de hjelper. Det var greit når det var et par hundre kroner for en familie.

Har sikkert foreslått det tidligere, men gjester på Grosvenorhouse jan bruke fasilitetene på Royal Le Meridien.de har rom, suiter og leiligheter.eller så ble bel Ras Al Kaanbefslt for et par poster siden for strand. Ville også sjekket Abu Dgabi, mener det tar ca 90 min å kjøre.

Bra tips det der, takker. Flere rom med 1-2 soverom å velge i samt langt hyggeligere priser på Grosvenor House.

Noen som har gode tips til hotell for familie med barn på 4 og 2 år?
Etter litt søkling har jeg selv kommet frem til at Ritz Carlton og JBH kan være gode alternativer. JBH kun for deres adgang til Wild Wadi. Hoteller i seg selv virker stort og upersonlig.

Eneste krav er beligenhet til strand, og at alle 4 kan bo på 1 rom.

Noen som har gode tips til hotell for familie med barn på 4 og 2 år?
Etter litt søkling har jeg selv kommet frem til at Ritz Carlton og JBH kan være gode alternativer. JBH kun for deres adgang til Wild Wadi. Hoteller i seg selv virker stort og upersonlig.

Eneste krav er beligenhet til strand, og at alle 4 kan bo på 1 rom.

Er du i den prisklassen har de lounge med egen "barneavdeling" på Grosvenor hous med riktig rom. De har også leiligheter med vaskemaskin etc som jo er praktisk med barn. Du har tllgang til alle basseng og strand ved Royal Meridien du kan gå til med barnetrille. Vi bodde der mange ganger da vi hadde barn i den alderen der.

Back