Dubaitråden

Re: Dubaitråden

Poenget mitt er at definisjonen på sentrum her er litt individuell.
Lurte også litt på hvor sentrum var og tenkte jeg var lur da jeg ba en taxi ta meg til "City Center". Det gjorde han...

122.jpg

Hei,
Noen som har handlet full kvote på DDF ankomst, og har trengt litt seriøst blandevann, Margarita mix - Bloody Mary mix og løst dette tilfredsstillende ?

etter litt frem og tilbake endte vi opp med å booke Jebel Ali Beach Hotel (http://www.tripadvisor.com/Hotel_Re...l_Ali_Beach_Hotel-Dubai_Emirate_of_Dubai.html). Gode reviews på Trip Advisor. Noen her som har erfaring med hotellet? Ser greit ut når vi har med små barn

Skulle gjerne bodd på Atalantis, men det var rundt 5000 per natt for familierom, så det utgår denne gang...

Hyggelig hotel og bra med barn. Vi har vært der noen ganger i helgene (man kan betale seg in for strandbruk). Langgrund strand og dyr (påfugler osv) som barna kan plage. Litt Hilton-aktig hele stedet.

Hyggelig hotel og bra med barn. Vi har vært der noen ganger i helgene (man kan betale seg in for strandbruk). Langgrund strand og dyr (påfugler osv) som barna kan plage. Litt Hilton-aktig hele stedet.

takk skal du ha, det var betryggende å høre :-)

Kan man ha med seg øl i tillegg til 4l vin når en ankommer Dubai? Selger de øl i duty free på ankomst?

Ja ja - så lenge du ikke blir høy :drunk:

Blir vel neppe særlig høy på Paracet eller Imodium. Kan bli litt høy om man kombinerer Paraceten med stort alkoholinntak, men knasker man Paracet er man neppe i en sånn situasjon hvor man burde drikke alkohol i større mengder.

Er det noen bedring i været der nede, så at det regnet i morges...
Lander med LH638 om morgenen 3.dje juledag og da bør det være 25C ellers blir det "pepper" fra husfruen...

Er det noen bedring i været der nede, så at det regnet i morges...
Lander med LH638 om morgenen 3.dje juledag og da bør det være 25C ellers blir det "pepper" fra husfruen...

Back