Ser det selv nå at det er ERJ 145 på den ruten men tror jeg tester det for å få flydd fra den noe spesielle flyplassen.
Forøvrig er det en bar i toppen på Burj Khalifa som heter Atmosphere. Husker ikke etasjen, men det er langt oppe. Der selger de sigarer og sjampiss, og en kan kose seg.
Stemmer reklamen som sier at de som bor i Dubai drar til Ras al-Khaimah om de ønsker å slappe slikkelig av på stranden?
Merkelig det der. Jeg var på Jumeira Beach Park med 28-30 graders turkist vann, helt perfekte forhold. Og så var de kun 3-4 personer nede på strand-delen av parken. Men i shopping-mallene krydde det med folk.Jeg har faktisk sjelden slappet bedre av på stranden, enn det jeg gjorde når jeg dro til "The palm" og Aquaventure. Hele stranden for seg selv, riktignok ikke en "ekte" strand, men det var virkelig herlig å sola seg der, med hele storbyen som utsikt. Så nært, men akk så fjernt.
Hva og hvor er de beste utestedene i Dubai?
Må si jeg ble overasket over hvor mange lokale sjeiker med sjole som satt i baren på hotellet og drakk øl og wiskey, trodde ikke de drakk alkohol jeg.
Å ja de var lokale hvertfall han ene jeg snakket litt med ham i baren men ville ikke spørre om det var vanlig at de drakk alc.
Hva består dette i? At man må stå og vente 20 minutter? Køkultur som på egyptiske flyplasser? Vanskelig personale?Det kan ofte være en tøff kø i imigration (også for Business/First sossene)
Hva består dette i? At man må stå og vente 20 minutter? Køkultur som på egyptiske flyplasser? Vanskelig personale?
Worst case er god gammeldags kø i 90 minutter
Men vil gjette at i 80% av tilfellene snakker vi 20 minutter som er helt greit.
Ankommer nye Conrad 5. Feb... Er det noen review ?
Jeg skal love deg at det ikke er sheiker du ser![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.