Re: Dubaitråden
Ojsann… mye ”interessante” utesteder som er anbefalt i tråden her. Husk at et par av disse stedene er mer eller mindre bordeller så man er klar over det – jeg har blitt lurt med av en kunde en gang – og det var rett og slett ubehagelig.
Jeg personlig vil anbefale:
Bahri Bar – Flott, meget bra drinker, mye ”pent å se på” samt en del kule lokale Emirater
Barasti Bar – ”Syden sted” på stranden – Casual, god mat, veldig fin stemning.
XL Beach Club – Rå stemming – litt ”Nikki Beach”
Nasimi Beach – Meget bra
Maya - Fantastisk mexemat og meget kult sted ved stranden. Mye pent.. Mye!
Koubba Bar - Umulig aa forklare - rå bar, herlige drinker, deilig steming og ursikt over havet/Burj Al Arab - 70% arabere (type Ferrari(er) i garasjen) og igjen - mye pent.
Tok med mine venner fra Norge som var på besøk på disse stedene forrige uke og de var helt satt ut og hadde ikke opplev maken (relativt bereiste og en er ex Singapore-expat) Hmmm... Kjente jeg ble tørst
Et lite tilleggsråd for Dubai tråden som jeg akkurat sendte på en PM til medforumist. Det kan ofte være en tøff kø i imigration (også for Business/First sossene) og da er Marabah service en meget god investering:
https://www.marhabaservices.com/Source/silvermeetandgreetservice.aspx
Vi bruker denne alltid – samt våre besøkende gjester.
Må si jeg ble overasket over hvor mange lokale sjeiker med sjole som satt i baren på hotellet og drakk øl og wiskey, trodde ikke de drakk alkohol jeg.
Å ja de var lokale hvertfall han ene jeg snakket litt med ham i baren men ville ikke spørre om det var vanlig at de drakk alc.
Jeg skal love deg at det ikke er sheiker du ser