Synes da det er fint at SAS behandler deres bedste kunder godt. Det er da bare rimeligt.
Det er neppe noen som har noe i mot at SAS behandler sine beste kunder godt, men det er vel ikke slik at man ved å velge å behandle noen kunder godt, har et slags frikort for å behandle de øvrige kundene dårlig?
Jeg gir fullstendig blaffen i at Flightdeck får svar på et minutt, så lenge jeg kan risikere å måtte ta en halv dag fri fra jobb for å komme i kontakt med kundeservice.
Det er faktisk ikke alle som er lommekjent med SAS sin hjemmesider og funksjoner som faktisk kunne tenke seg god gammel kundeservice over telefon.
Jeg venter aldri mer enn ett minutt når jeg ringer til SAS ... Allitd rask og effektiv service, men jeg kunne ønske meg flere tjenester på nett.
Så morsomt det er at en del SAS tilhengere ikke kan se at dette er svært dårlig kundeservice? Er de så farget?
Jeg forstår dog ikke hvorfor man ikke prioriterer chat noget mere. Her kan hver medarbejder håndterer langt flere kunder samtidigt og man får hurtigere svar. Har også brugt det hos SAS med stor succes, hvor jeg fik svar og havde afsluttet samtalen på under 1 minut.
Jeg understreger bare at SAS ikke er dårligere end andre flyselskaber (eller måske retteligt: er lige så dårlige som de andre flyselskaber) på dette område.
Jeg understreger bare at SAS ikke er dårligere end andre flyselskaber (eller måske retteligt: er lige så dårlige som de andre flyselskaber) på dette område.
.
Tja, de siste 4 gangene jeg har måttet ringt til SAS sin største konkurrent i Norge så fikk jeg svar på under 3 minutter.
Jo, de er faktisk det i Norge. Det er skandaløst dårlig for tiden, det er til og med ansatte enige om.
Jeg har forsøkt chat'en hos SAS - det ga ikke et stort ønske om å gjenta affæren. I motsetningen til min erfaring med chat'en hos WIAS, så var ikke SAS sin variant noen suksess for meg (har riktignok kun testet den 2-3 ganger). Jeg ble til slutt bedt om å ringe kundeservice.....:drunk:
Min erfaring er stikk motsatt. Dårlig erfaring med WIAS chat og god erfaring med SAS chat. Så det er nok litt ymse. Jeg dømmer ikke etter mine spede forsøk på det.
Call senteret til SAS har imidlertid vært STRÅLENDE i mine øyne.
Så morsomt det er at en del SAS tilhengere ikke kan se at dette er svært dårlig kundeservice? Er de så farget? Hvis mot all formodning de ikke opplever lange køer på telefonen hos SAS, selv uten status - så er det jo ikke det denne tråden handler om, den handler om oss som et par ganger i året venter svært lenge, også på en eventuell til tider upraktisk callback.
Om jeg har forstått det riktig så har du litt status hos SAS, og da hjelper det nok litt på i forhold til call senteret.
Hvis konklusjonen allerede er gitt, hvorfor ha en tråd om det? Jeg trodde tråden omhandlet erfaringer med SAS kundeservice generelt - ikke at den var en gjestebok for misfornøyde kunder.
Beklager - den kunne sikkert mistolkes hvis man ville. Jeg tror at denne tråden handlet om frustrasjonen over å vente så lenge på kundeservice, deretter kommer det innlegg på banen om at det fungerer perfekt, aldri mer enn ett minutt osv... (men da med EBG)
Men – da dette er en tråd hvor man ikke er helt fornøyde med et SAS produkt, og da vil det alltid komme litt tafatte argumenter for at det er bra.
Jeg tror nok dette skinner ganske glatt gjennom for de fleste som ser det.
I alle fall - mine venner og kollegaer reiser svært mye, er ikke flynerder eller forum mennesker - og syntes kundeservicen til SAS virkelig stinker.
Jeg reiser relativt mye, er blitt litt fly/forum nerd - og syntes kundeservicen er temmelig laber..
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.