Diamantstatus hos Eurobonus 2.0

Re: EuroBonus 2.0

ÅÅÅÅÅÅHERREGUD DERE

IT'S A TRICK QUESTION!!!!

AAAAAALLLE kommer sikkert til å velge personlig service og å bli tiltalt med navn.

BUT IT'S A TRICK!!!!!

Da velger jo selvfølgelig ingen "picking my own benefit package" og som et resultat får vi mail om fire uker fra SAS Eurobonus Nils Lindeh:

"We continue to improve EuroBonus, by removing the benefit package, due to lack of interest. This is a great improvement, and almost no one will notice any difference, much like no one noticed how we demolished the EuroBonus point earning scheme in late 2014 with a BULLDOSER.

Thank you for your loyalty."

Er det noen som har hatt problemer med å gi bort gullkort når de oppnår diamant og har gitt bort sølv som gull tidligere?

MEN, det har allerede skjedd saker og ting i det siste for oss diamanter... Goodie bag har blitt oppdatert med "godbiter" som Stelton salatbestikk og Nuance vinåpner. Beklager SAS, men jeg har ennå til gode å finne noe som helst av interesse i godteposen deres. For å sitere Frankie i Rocky Horror Show: "Din søte frukt er bare trist". Gi meg en upgrade voucher, og gleden vil stå i taket.

Helt enig. Utvalget er rimelig trist. Blir vel quintessentially på meg rett før opptjeningsperioden er over om det ikke kommer noe mer spennende.

Hva skjer om en blir nedgradert fra Diamant, havner en rett på basic? tar da utgangspunkt i 0 poeng i neste periode. Eller får man ett år med sølv/gull? Mener å ha hørt noe slikt. Evt kan man gi gull kortet til seg selv i slutten av perioden og ha det ett år i fra da?

Bytter jobb snart og er usikker på om jeg får reist like mye fremover :/

Hva skjer om en blir nedgradert fra Diamant, havner en rett på basic? tar da utgangspunkt i 0 poeng i neste periode. Eller får man ett år med sølv/gull? Mener å ha hørt noe slikt. Evt kan man gi gull kortet til seg selv i slutten av perioden og ha det ett år i fra da?

Bytter jobb snart og er usikker på om jeg får reist like mye fremover :/

EuroBonus har såkalt "soft landing" så du blir kun flyttet et nivå ned per år. Du blir altså EBG neste periode, og EBS perioden etter det, forutsatt at du ikke flyr nok til å rekvalifisere.

EuroBonus har såkalt "soft landing" så du blir kun flyttet et nivå ned per år. Du blir altså EBG neste periode, og EBS perioden etter det, forutsatt at du ikke flyr nok til å rekvalifisere.

Sweet, da er det ikke noe fare med å faktisk gi bort gullkortet da :)

Ny gave i sortimentet, som faktisk ser litt ålreit ut: En pakke med kortholder, nøkkelring og bagasjelapp. Alt i sort skinn preget med SAS-logo. Noe for nostalgikerne? Pakken burde kanskje vært sendt som velkomstgave til alle som oppnår Diamant-status, but it ain't gonna happen! Jeg skal i hvert fall ruge litt på denne...

Synes ikke det er særlig av verdi i noe av det på lista der.. Kommer til å drøye til siste dag før opptjeningsperioden er over før jeg velger noe er jeg redd for.. Er quintessentially verd noe særlig?

Er SAS goodie bag sponset av Kitch'n eller no?

Jeg trenger forsåvidt en ny kakespade, men er usikker på om jeg skal velge det som min eksklusive gave.

Hva inneholder den nye goodiebagen?

En rekke saker og ting som kan se ut som det kommer fra Kitch'n: Kakespade, serveringsspade, salatsett, Stelton vannmugge, "vinheller", vinåpner+, glass, osv.

I tillegg til medlemskap i Quintessentially og Open fairways (som vel gir rabatter på greenfee på noen golfbaner rundt omkring), samt dette SAS-settet som er nevnt.

Last edited:
Noe av det man kan velge mellom som høyt verdsatt diamant-pax:

ujih3irqwzfikzq54mp2zs54u2aos3y.jpg

Sånn fancy vin-dings

zbueuwg2stho6t0b7w08bscnfuw3ejn.jpg

En "unik" mugge, per SAS egen kommunikasjon om produktet.

fgptrb27qfkmbe2bforq02n5xozy5pm.jpg

q785nhg8dtgfudhjr2ibzw52zxg3g23.jpg

Sånn sett til å ete grøntfôr med

hghxrxaee7hepzpo7bwz4k5f5k40cun.jpg

"Eksklusive", "stylish" og "effektive" keramiske salt- og pepperbøsser. (NB! Maten følger ikke med, men serveres i prøveporsjoner på SAS Plusklasse)

ydf5ygu8ujvsmx4qzk8r0naud6ypkva.jpg

No' glass greier til å drikke G&T av (NB! Myntebladet må velges som separat tilbehør, koster 40 000 EB-poeng)

tv743u4r3ivsuyqfrbrhvfrbgsdedkw.png

"Klassisk" kakespade

vuq3e8xqj3cpsksvsq38rrpcdm4pegg.jpg

Fancy-schmancy vinåpnersett

Last edited:
Back