Noe sier meg at Cecilie ikke er spesielt imponert over de eksklusive gavene hvor en diamant kunde kan frotse i en stk pr år![]()
Synes ikke det er særlig av verdi i noe av det på lista der.. Kommer til å drøye til siste dag før opptjeningsperioden er over før jeg velger noe er jeg redd for. Er quintessentially verd noe særlig?
Takk for tipset.Bemærk, at medlemsskab også kun gælder i pågældende kvalifikationsperiode. Ergo, hvis din Diamond-status løber 1. november - 31. oktober, og du bestiller Quintessentially den 24. oktober, så når du akkurat, at være medlem i 1 uge![]()
Takk for tipset.
Da får vi vurdere kakespade...
Så sitter noen snart på et kontor og sier, "oi, kakespadene er svært populære, vi må få inn flere".....
Lurer på om kakespaden også må leveres tilbake dersom man ikke rekvalifiserer.
Er du sikker på det? Jeg ble medlem for snart et år siden (mai), og har jun-jul, men er fortsatt medlem.Bemærk, at medlemsskab også kun gælder i pågældende kvalifikationsperiode. Ergo, hvis din Diamond-status løber 1. november - 31. oktober, og du bestiller Quintessentially den 24. oktober, så når du akkurat, at være medlem i 1 uge![]()
Det er vel forståelig at du ikke får tilgang til loungen med Go billett så lenge du ikke har statuskort.Jeg ble nektet adgang til utenlandsloungen på OSL når jeg ankom med Plus fra KRS og skulle videre med Go. Endte opp med å betale meg inn med poeng, men fikk poengene refundert når jeg kontaktet SAS i etterkant. Så ikke godt å si hva som er riktig...
Det er vel forståelig at du ikke får tilgang til loungen med Go billett så lenge du ikke har statuskort.
Det er kun ved interkontinentale reiser i business class man får tilgang til lounge ved ankomst om man ikke har EBP og nå EBD.