Diamantstatus hos Eurobonus 2.0

Noe sier meg at Cecilie ikke er spesielt imponert over de eksklusive gavene hvor en diamant kunde kan frotse i en stk pr år :-)

Hvorfor kan de ikke bare gi ut oppgraderingsvouchere?

Hvilket markedsundersøkelse av "sine beste kunder" er det de viser til når de kaster kakespader etter folk som flyr hundrevis av segmenter med bolaget per år? Finnes ikke reiserelatert overhodet. Tror de kanskje at ved å gi kakespaden til fruen, som et tips til hun bør bake kake når ektemannen først er hjemme, vil bedre på ekteskapet?

Nei... Den der boksen med diverse SAS-stæsj var stilig nok, men skulle selvsagt vært en del av velkomstpakken, utover det er det ganske nitrist.

Synes ikke det er særlig av verdi i noe av det på lista der.. Kommer til å drøye til siste dag før opptjeningsperioden er over før jeg velger noe er jeg redd for. Er quintessentially verd noe særlig?

Bemærk, at medlemsskab også kun gælder i pågældende kvalifikationsperiode. Ergo, hvis din Diamond-status løber 1. november - 31. oktober, og du bestiller Quintessentially den 24. oktober, så når du akkurat, at være medlem i 1 uge :)

Bemærk, at medlemsskab også kun gælder i pågældende kvalifikationsperiode. Ergo, hvis din Diamond-status løber 1. november - 31. oktober, og du bestiller Quintessentially den 24. oktober, så når du akkurat, at være medlem i 1 uge :)
Takk for tipset.
Da får vi vurdere kakespade...
Så sitter noen snart på et kontor og sier, "oi, kakespadene er svært populære, vi må få inn flere".....

Takk for tipset.
Da får vi vurdere kakespade...
Så sitter noen snart på et kontor og sier, "oi, kakespadene er svært populære, vi må få inn flere".....

Lurer på om kakespaden også må leveres tilbake dersom man ikke rekvalifiserer.

Er du sikker på det? Jeg ble medlem for snart et år siden (mai), og har jun-jul, men er fortsatt medlem.

Hvordan fungerer dette med tilgang til Lounge ved ankomst? Er dette tenkt når man skal videre med annet selskap, eller når man venter på bagasjen?

Jeg ser det som en grei løsning om jeg skal møte en kollega på flyplassen som kommer inn med et annet fly enn meg. Da slipper jeg eksempelvis å sitte i ankomsthallen å vente.
Forøvrig tror jeg det kun gjelder internasjonale reiser. Har ikke forsøkt å ta meg inn noe sted ved ankomst, men burde kanskje prøve..

Ja, men rent praktisk, hvordan kommer man seg fra utland til ankomsthallen på OSL etter endt besøk i Lounge?

Det er retur/trapp ved gate 43 om jeg ikke husker feil. Har gått ut der en gang tidligere etter å ha ventet så lenge på et fly at møtet mitt gikk i vasken..

Jeg ble nektet adgang til utenlandsloungen på OSL når jeg ankom med Plus fra KRS og skulle videre med Go. Endte opp med å betale meg inn med poeng, men fikk poengene refundert når jeg kontaktet SAS i etterkant. Så ikke godt å si hva som er riktig...

Jeg ble nektet adgang til utenlandsloungen på OSL når jeg ankom med Plus fra KRS og skulle videre med Go. Endte opp med å betale meg inn med poeng, men fikk poengene refundert når jeg kontaktet SAS i etterkant. Så ikke godt å si hva som er riktig...
Det er vel forståelig at du ikke får tilgang til loungen med Go billett så lenge du ikke har statuskort.
Det er kun ved interkontinentale reiser i business class man får tilgang til lounge ved ankomst om man ikke har EBP og nå EBD.

Det er vel forståelig at du ikke får tilgang til loungen med Go billett så lenge du ikke har statuskort.
Det er kun ved interkontinentale reiser i business class man får tilgang til lounge ved ankomst om man ikke har EBP og nå EBD.

Ja, det er forståelig, men det står faktisk ingen sted. Det står på http://www.sas.no/alt-om-reisen/pa-flyplassen/lounger/adgang/ at man har tilgang til lounge når man reiser på Plus innen Europa, og ikke at det kun gjelder på flyplassen man har avgang til. Og som sagt så ble poengene refundert i ettertid, så det er jo jaggu ikke lett å vite hva som egentlig er riktig. Men dette er jo litt OT i denne tråden.

Eurobonus-systemet oppdateres i kveld og i morgen kveld. Hva er på gang nå da?

a9105153c871f7307bdfd8b213fbbfb9.jpg

Det er i alle fall i tråd med dét vi som var på dialogmøte med SAS i går på Clarion i Trondheim ble lovet. EBD skal "gjenkjennes" fra 1. juni.

Så gjenstår det å se hvor stor effekt dette har i IT-systemene, og kanskje ikke minst hvordan det vil fungere i praksis i forhold til de man møter på bakken og i luften som representerer SAS.

Back