Så det er med andre ord lite som taler for at Diamond vil få noen anerkjennelse utenfor SAS systemet.
Det er ikke noe høyere en Gold hos Star. Alle nivåer over dette hos de enkelte selskaper er selskapsspesifikke
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Så det er med andre ord lite som taler for at Diamond vil få noen anerkjennelse utenfor SAS systemet.
Vurderer å bestille headset, men ser det står at det blir levert til den adressen som står i EB-profilen, med UPS, og man må være hjemme for å signere for pakken.
Adressen min er Sukhumvit Road og jeg er aldri hjemme på dagtid. Noen som har noen kvalifiserte tanker om sjansen for at headsettet kommer meg i hende om jeg bestiller?
Vurderer å bestille headset, men ser det står at det blir levert til den adressen som står i EB-profilen, med UPS, og man må være hjemme for å signere for pakken.
Adressen min er Sukhumvit Road og jeg er aldri hjemme på dagtid. Noen som har noen kvalifiserte tanker om sjansen for at headsettet kommer meg i hende om jeg bestiller?
Kan headsettet bestilles fra Goodie-bag'en igjen? Står 0 tilgjengelig her hos meg, men jeg bestilte ett i april, så det er kanskje derfor? Men har en kollega som ble for sen å bestille sist.
Lot seg gjøre å få plass på tidligere avgang fra OSL i kveld, men endring av sete 30C ble ikke gjort til lengre fram enn rad 11. Overhørte fra handling i gate at det kun skulle flyttes innen samme bookingklasse.
Gjort det ved gate før avgang.
Servicekontoret holder jeg meg unna, de er vel best på Twitter de.![]()
La også merke til på sist levering av "mistet" bagasje utkjørt hjem, at det på arket jeg kvitterte sto skrevet: "PRIORITY DIAMOND" Da ble bagasjen levert først til meg, før de tok resten av runden med kofferter i varebilen, sa sjaføren da..
Kim
Dear traveler,
We at SAS are curious about what personal recognition means to you, one of our most valuable customers.
We hope that you will help us by answering a few questions about your experience and thoughts about personal recognition. Click the button below to go directly to the survey, which only takes a few minutes to complete.
Thank you in advance.
Drar opp igjen denne tråden. De siste dagene så har SAS virkelig begynt og sende ut mange små spøreundersøkelser på hva jeg forventer som EBD, både på bakken, i luften, og en rekke punkt rundt som events og targedet tilbud.
Håper dette betyr at de jobber "seriøst" med å løfte EBD litt opp og vekk fra EBG. Dette er første gang på snart et år med kortet, så nå er det virkelig på tide.
Tja, historien til SAS' sine spørreundersøkelser viser vel heller at de leter etter hva de kan fjerne...![]()
Haaa, for EBD er det jammen ikke mye å fjerne gitt![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.