Diamantstatus hos Eurobonus 2.0

Så det er med andre ord lite som taler for at Diamond vil få noen anerkjennelse utenfor SAS systemet.


Det er ikke noe høyere en Gold hos Star. Alle nivåer over dette hos de enkelte selskaper er selskapsspesifikke
 
Synes det virker som mange har forventninger om at Diamond skal gi bedre anerkjennelse hos partnere.. Derfor jeg spurte om HON siden jeg ikke ser for meg at sas klar å få til noe mer enn Lufthansa..
 
Heisann!

Er ikke mye anerkjennelse for diamond innen SAS heller. :) Har f.eks enda ikke fått noen velkomstpakke eller velkomst fra dem... Og jeg var Diamond fra dag 1 de innførte nivået.

Kim
 
Vurderer å bestille headset, men ser det står at det blir levert til den adressen som står i EB-profilen, med UPS, og man må være hjemme for å signere for pakken.

Adressen min er Sukhumvit Road og jeg er aldri hjemme på dagtid. Noen som har noen kvalifiserte tanker om sjansen for at headsettet kommer meg i hende om jeg bestiller?
 
Vurderer å bestille headset, men ser det står at det blir levert til den adressen som står i EB-profilen, med UPS, og man må være hjemme for å signere for pakken.

Adressen min er Sukhumvit Road og jeg er aldri hjemme på dagtid. Noen som har noen kvalifiserte tanker om sjansen for at headsettet kommer meg i hende om jeg bestiller?

UPS har vel stor knapp for å be om at pakken skal hentes selv, evt omdirigeres til annen adresse. Det funket nettopp for meg. ;)

Alternativt kan du jo be Noen(tm) sitte barnevakt hos deg den dagen pakken forentes utkjørt, om den ikke kan omadresseres til jobb-adressen?

-A ;)
 
selv om det står at du må signere selv, så har UPS en veldig avslappa holding til det. Jeg hadde en levering fra de, og fikk plutselig telefon fra budet at han hadde lagt pakken foran døra mi. På sporinga stod det mottatt av Norfindir
 
Kan headsettet bestilles fra Goodie-bag'en igjen? Står 0 tilgjengelig her hos meg, men jeg bestilte ett i april, så det er kanskje derfor? Men har en kollega som ble for sen å bestille sist.
 
Vurderer å bestille headset, men ser det står at det blir levert til den adressen som står i EB-profilen, med UPS, og man må være hjemme for å signere for pakken.

Adressen min er Sukhumvit Road og jeg er aldri hjemme på dagtid. Noen som har noen kvalifiserte tanker om sjansen for at headsettet kommer meg i hende om jeg bestiller?

Du har jo fått noen svar på dette allerede, men når jeg fikk mitt headsett, så forsøkte de først ett par ganger å levere det på døren (jeg var bortreist), men kunne bare rusle bort til postkontoret mitt å hente det når jeg kom hjem igjen!

Kan headsettet bestilles fra Goodie-bag'en igjen? Står 0 tilgjengelig her hos meg, men jeg bestilte ett i april, så det er kanskje derfor? Men har en kollega som ble for sen å bestille sist.

Står det 0 tilgjengelige, er nok alle gitt bort igjen. Jeg ville i såfall anbefalt kollegaen din å følge med ved jevne mellomrom, da de åpenbart får inn nye forsyninger med (u)jevne mellomrom!
 
Lot seg gjøre å få plass på tidligere avgang fra OSL i kveld, men endring av sete 30C ble ikke gjort til lengre fram enn rad 11. Overhørte fra handling i gate at det kun skulle flyttes innen samme bookingklasse.

Spørsmål om plass på tidligere avgang fra OSL avvist pga feil bookingklasse på billett. (Gate-agenten kryssjekket ikke mot ledige klasser på flyet mens jeg så på, men kanskje han kunne dem utenat.)
 
Har flere ganger fått byttet avgang, selv med billett i GO.

Og de siste gangene faktisk oppgradert til Plus også ved flere anledninger, selv om ikke flyene var fulle.. :)

Avhenger nok litt av hvem du møter i gaten tror jeg..

Kim
 
Har fått plass på tidligere avgang, selv om opprinnelig farebucket ikke var tilgjengelig på ny avgang (hadde Y, kun C tilgjengelig). Gjort ved gate, uten noe form for mellomlegg.
Har også fått kjørt ut bagasje fra OSL til hjemmet selv om jeg i utgangspunktet ikke hadde krav på det.
 
Gjort det ved gate før avgang.

Servicekontoret holder jeg meg unna, de er vel best på Twitter de. :) :)

La også merke til på sist levering av "mistet" bagasje utkjørt hjem, at det på arket jeg kvitterte sto skrevet: "PRIORITY DIAMOND" Da ble bagasjen levert først til meg, før de tok resten av runden med kofferter i varebilen, sa sjaføren da..

Kim
 
Gjort det ved gate før avgang.

Servicekontoret holder jeg meg unna, de er vel best på Twitter de. :) :)

La også merke til på sist levering av "mistet" bagasje utkjørt hjem, at det på arket jeg kvitterte sto skrevet: "PRIORITY DIAMOND" Da ble bagasjen levert først til meg, før de tok resten av runden med kofferter i varebilen, sa sjaføren da..

Kim


PRIORITY DIMOND ! dette var bra.
 
Drar opp igjen denne tråden. De siste dagene så har SAS virkelig begynt og sende ut mange små spøreundersøkelser på hva jeg forventer som EBD, både på bakken, i luften, og en rekke punkt rundt som events og targedet tilbud.

Håper dette betyr at de jobber "seriøst" med å løfte EBD litt opp og vekk fra EBG. Dette er første gang på snart et år med kortet, så nå er det virkelig på tide.

Dear traveler,

We at SAS are curious about what personal recognition means to you, one of our most valuable customers.

We hope that you will help us by answering a few questions about your experience and thoughts about personal recognition. Click the button below to go directly to the survey, which only takes a few minutes to complete.

Thank you in advance.
 
Drar opp igjen denne tråden. De siste dagene så har SAS virkelig begynt og sende ut mange små spøreundersøkelser på hva jeg forventer som EBD, både på bakken, i luften, og en rekke punkt rundt som events og targedet tilbud.

Håper dette betyr at de jobber "seriøst" med å løfte EBD litt opp og vekk fra EBG. Dette er første gang på snart et år med kortet, så nå er det virkelig på tide.

Tja, historien til SAS' sine spørreundersøkelser viser vel heller at de leter etter hva de kan fjerne... :)
 
Back
Top