Hei fra knausen.. første overraskelsen med å ha Dragen på hjemmekontor var at jeg ble kommandert ut for å levere barna i "feels like -18" på termometeret. Bilen var heldigvis 26 grader når vi satt oss inn. Mulig en power-walk inn i skogen før man har et litt viktig (til en forandring) Teams møte og deretter hente Senior ute i Bærum hvor han har fått seg et speller nytt kne.. for et herlig helsevesen vi har.
God helg.
Tipper det blir langbukser her også.
Storsmurfen har levert inn bestilling på Prosecco og ferske reker til hun kommer hjem fra barnehagen, så det er straks bare å snøre på seg.
Ferske reker midt på vinteren?
Så det fanges slike hele året da skjønner jeg. (Trodde det var sesong fiske)
Ferske reker midt på vinteren?
Så det fanges slike hele året da skjønner jeg. (Trodde det var sesong fiske)
Savner Norske reker ja, det vi får her i koloniene er oppdretts reker fra Østen, litt blandet kvalitet blir det og må sauser og krydder til før det blir smak.
Fredag her også, våknet til dårlig start på aksjemarkedet, hadde fin gevinst nesten hver dag de siste ukene, men etter den søte kløen kommer den sure svien. :angry:
Det er faktisk høyere kvalitet på de som fanges om vinteren. Som det meste annet med norsk sjømat
Man må holde langtidsperspektivet. Det vil alltid gå litt opp og ned dag for dag. Mine investeringer har doblet seg på de siste 5 årene. Satser på at det fortsetter, Mange områder som er i vekst nå, eller vil skyte i været når onkel Joe tar over.
Ser ut som markedet tok et stup i dag like etter onkel Joe lovte en rednings pakke på 1.9 trillion dollar, da fikk nok investorene frokosten i halsen og alt gikk i rødt.![]()
Allerede snudd. Typisk øyeblikksreaksjon. Ender rundt null i dag, tipper jeg.
Håper det, solgte en condo i September og kjøpte olje aksjer for pengene, de gikk opp som en rakket etter valget, men ned 10 store i morges, tenkte å bestille fet MB eller Tesla, men drøyer litt, ser om det tar seg opp igjen.![]()
'Mega millions' er forøvrig oppe i 750 mill i kveld .. Just sayin' ...![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.