Det er fredag min venn...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Nespresso, gullvafler og nyheter før hjemmekontoret åpnes. Et anbud som skal besvares i løpet av dagen...men så håper jeg det bærer ut i marka. Vinderen Sjømat leverer middagen...og favorittspillet har levert drikkevarene. Ha en bra start på helgen.

Mornings fra Hvalstad. -13 ute, så spørs om det ikke blir lang bukse under på lunsjens løpetur. Crispy duck i kveld, har bare ikke landet på fargen eller boblegraden i glasset. Ha en fin dag

God morgen fra kontorkontoret. Skikkelig luksus å slippe ut fra hjemmekontoret... Friskt i Oslo i dag, så får vi se om man skal driste seg ut på ski i helgen. Uka har blitt brukt til å handle inn nytt skiutstyr til både kone og meg selv. Mange i samme ærend, så det begynner å bli utplukket. Har vært innom 6 sportsbutikker fra CC Vest til Strømmen... Ha en strålende helg[emoji3]

Hei fra knausen.. første overraskelsen med å ha Dragen på hjemmekontor var at jeg ble kommandert ut for å levere barna i "feels like -18" på termometeret. Bilen var heldigvis 26 grader når vi satt oss inn. Mulig en power-walk inn i skogen før man har et litt viktig (til en forandring) Teams møte og deretter hente Senior ute i Bærum hvor han har fått seg et speller nytt kne.. for et herlig helsevesen vi har.

God helg.

God morgen fra Lillestrøm. Her har man fått gjort unna det meste av mailer som er kommet inn og nytt en kombinasjon av annenhver kopp Nespresso og traktekaffe. Det er fjongt.

Kaldt som nøkken er det også, men Storsmurfen har levert inn bestilling på Prosecco og ferske reker til hun kommer hjem fra barnehagen, så det er straks bare å snøre på seg.

Tipper det blir langbukser her også.

Ha en fin en.

Frossen fredag fra Orkland.:)

Minus over nesten hele fjøla, og intet unntak på denne kanten. Friske 17 blå, men de blir nok noen færre når solen titter over fjellryggen.

Her venter man på moderen og lillesøster som skal komme en tur innom. I samme slengen har man sendt det moderlige på en butikkrunde. Da man selv er delvis i risikogruppen for dette viruset er det greit å unngå butikker så lenge man kan. Moderen jobber dessuten i helsevesenet og er vant med munnbind fra før.

Fredag betyr noen ekstra runder på flysimulator. I tillegg bør man vel diske opp med lunsj når man får besøk.

En knall fredag ønskes.:)

Hei fra knausen.. første overraskelsen med å ha Dragen på hjemmekontor var at jeg ble kommandert ut for å levere barna i "feels like -18" på termometeret. Bilen var heldigvis 26 grader når vi satt oss inn. Mulig en power-walk inn i skogen før man har et litt viktig (til en forandring) Teams møte og deretter hente Senior ute i Bærum hvor han har fått seg et speller nytt kne.. for et herlig helsevesen vi har.

God helg.

26 grader - er det for å få «that vibe of Dubai» eller? Kjører dere i tskjorte og shorts? :p

Mornings, her har det kommet 3 flak snø over natten, så det ligger et slør av snø i skyggene rundt om kring. Mer får vi vel ikke i år... Klimaendringer :( Her er det bare permisjonslivet som går videre!

God dag fra under utflygingen fra Flesland, der frostrøyken driver tett over sjøen. Et par dager til nå, så er det slutt på vinteren for denne gang (i år?). Fredag, men ingen store planer, da det ikke er lov lenger.

Tipper det blir langbukser her også.

Litt av en tøffing vi har i Lillestrøm, selv la jeg vekk shortsen i oktober.

Selv lurer jeg på om alt dette fine været betyr at jeg bør gå en tur, har jo tross alt gjemmekontor.

Hei fra Forus. Mener det var -8 da jeg svingte inn på parkeringsplassen i morges. Ellers er det jo CAVOK og ganske rolige vindforhold, så ikke rart det er en smule kjølig. Blir vel å fyre i ovnen etter jobb. Ha en fin fin fredag og god helg!

6 varme her i semitropiske strok, så jeg bryter mønsteret .. ;) Vurderer shorts.

Man gjør mye rart i disse tider, og jeg er intet unntak. Fikk medlemskap i en spritklubb til jul, og fikk første medlemsfordel i posten i går. Så i går kveld koste jeg meg i godstolen med en 21-år gammel Lismore sammen med nytt Pondus, som tilfeldigvis kom samtidig. Fire flasker og fire pakker ‘samplers’ er inkludert i året og hyggelige priser på mye annet godt. Første pakka samplers inneholder amerikanske maltwhisky’er så det blir interessant å se hva som lages her borte.

Ellers er Georgia gått forbi Alabama og er nå nummer 49 på vaksinasjonsstatistikken. Av 50. Woo hoo!

Storsmurfen har levert inn bestilling på Prosecco og ferske reker til hun kommer hjem fra barnehagen, så det er straks bare å snøre på seg.

Ferske reker midt på vinteren?
Så det fanges slike hele året da skjønner jeg. (Trodde det var sesong fiske)
Savner Norske reker ja, det vi får her i koloniene er oppdretts reker fra Østen, litt blandet kvalitet blir det og må sauser og krydder til før det blir smak.

Fredag her også, våknet til dårlig start på aksjemarkedet, hadde fin gevinst nesten hver dag de siste ukene, men etter den søte kløen kommer den sure svien. :angry:
Halvveis gjennom Tørr Januar, har ikke fått skjelven enda men ser frem til 1. Februar så man får tyllet i seg noe tøysebrus igjen, dog deilig å våkne frisk og rask som når man var fjortis, isteden for sløv og halvveis bakrus som resten av året. Frister nesten å slutte helt, men bare nesten. :drink

Det er faktisk høyere kvalitet på de som fanges om vinteren. Som det meste annet med norsk sjømat

Savner Norske reker ja, det vi får her i koloniene er oppdretts reker fra Østen, litt blandet kvalitet blir det og må sauser og krydder til før det blir smak.

Går fint å fiinne lokale reker her også, fortrinnsvis fra gulfen, bare du leter litt. De er ikke som de du finner i Norge, men bedre enn de fra Østen.

Fredag her også, våknet til dårlig start på aksjemarkedet, hadde fin gevinst nesten hver dag de siste ukene, men etter den søte kløen kommer den sure svien. :angry:

Man må holde langtidsperspektivet. Det vil alltid gå litt opp og ned dag for dag. Mine investeringer har doblet seg på de siste 5 årene. Satser på at det fortsetter, Mange områder som er i vekst nå, eller vil skyte i været når onkel Joe tar over.

Det er faktisk høyere kvalitet på de som fanges om vinteren. Som det meste annet med norsk sjømat

Høres bra ut men så for meg mindre fiske og fangst i mørket og i snøstormer, huttetu..

Man må holde langtidsperspektivet. Det vil alltid gå litt opp og ned dag for dag. Mine investeringer har doblet seg på de siste 5 årene. Satser på at det fortsetter, Mange områder som er i vekst nå, eller vil skyte i været når onkel Joe tar over.

Ser ut som markedet tok et stup i dag like etter onkel Joe lovte en rednings pakke på 1.9 trillion dollar, da fikk nok investorene frokosten i halsen og alt gikk i rødt. :cry:

Ser ut som markedet tok et stup i dag like etter onkel Joe lovte en rednings pakke på 1.9 trillion dollar, da fikk nok investorene frokosten i halsen og alt gikk i rødt. :cry:

Allerede snudd. Typisk øyeblikksreaksjon. Ender rundt null i dag, tipper jeg.

Allerede snudd. Typisk øyeblikksreaksjon. Ender rundt null i dag, tipper jeg.

Håper det, solgte en condo i September og kjøpte olje aksjer for pengene, de gikk opp som en rakket etter valget, men ned 10 store i morges, tenkte å bestille fet MB eller Tesla, men drøyer litt, ser om det tar seg opp igjen. :rolleyes:

Håper det, solgte en condo i September og kjøpte olje aksjer for pengene, de gikk opp som en rakket etter valget, men ned 10 store i morges, tenkte å bestille fet MB eller Tesla, men drøyer litt, ser om det tar seg opp igjen. :rolleyes:

Olje og gass burde kunne gi god avkastning fremover. God tid å handle nå, mange bransjer eller regioner som er på vei ut av mørket. Har satset en del på et Europafond som ser ut til å 'ta av' etter et dårlig år.

Back