Det er fredag min venn...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
G’morgen. Da har vippestaten min vippet, og det skal bli spennende å se om det holder. Med så små marginer er det uansett obligatorisk omtelling, så vi får neppe helt offisielle tall før uti desember.

Må de telle på nytt selv om Biden får nok valgmenn andre steder? Holder det med at han har minst 270, eller må de avklare hvem som fikk Georgia?

Leser forøvrig at TV2 stopper innspilling av Love Island pga. Corona. Skandale!!!

Må de telle på nytt selv om Biden får nok valgmenn andre steder? Holder det med at han har minst 270, eller må de avklare hvem som fikk Georgia?

Ved en viss prosentmargin må det kontrolltelles. Noen stater har 1%, andre 1/2% .. så det er en del av prosessen og en del av bananrepublikken til familien Trump. For resten av oss, er det en del av demokratiets sikkerhetsnett.

Blir ikke klokere av at det nå tydeligvis er TV2 som bestemmer at Biden er president?

50126bd18c6bf439eceb6ec4e6dc2eef.jpg

Jeg våkna tidlig i dag. Før kl 16 til og med. Ser med sjokk og vantro at Elefantene har tapt valget i USA. Hvem stemmer på et esel istedenfor en elefant?

Jeg ville alltid stemt elefant. :(

MAKAN!

Jeg våkna tidlig i dag. Før kl 16 til og med. Ser med sjokk og vantro at Elefantene har tapt valget i USA. Hvem stemmer på et esel istedenfor en elefant?

Jeg ville alltid stemt elefant. :(

MAKAN!

De med elefanten bruker den så folk skal tro de er best. Mens de andre trenger ikke å pynte på fasaden med et så fantastisk dyr, for de er egentlig best, og de som stemmer på dem er smarte nok til å skjønne det.

Back