Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Det er jo helt sinnsykt å stoppe kollektivtransporten - snakk om å gjøre livet vanskelig for folk som ikke kan ha hjemmekontor og som er avhengig av bussen.
Hæ? Hvor?
Å poste noe i sosiale medier om at jeg drar dit gjør jeg ikke
Å poste noe i sosiale medier om at jeg drar dit gjør jeg ikke .
Post #4.
(Forøvrig glad for at bussene forsatt går. Selv om jeg sannsynligvis skal kjøpe meg bil snart).
Ah, Danmark, ja.
Siden det kom fra Hypern tenkte jeg automatisk Oslo.
(Tips til Hypern: Quote-funksjonen er ganske genial)
Hysj, Hypern er i Narvik. Ikke si det til noen!![]()
Det er jo helt sinnsykt å stoppe kollektivtransporten - snakk om å gjøre livet vanskelig for folk som ikke kan ha hjemmekontor og som er avhengig av bussen.
God fredag fra Oslo blir en tur opp til Narvik i helga (ja det er unødvendig reise - men trenger en pause fra dette maset om stadig strengere tiltak i Oslo) - skal besøke noen venner av meg. De hadde uansett null problem ved at jeg kom selv etter Ernas pressebrief i går så da gjør jeg det. Å poste noe i sosiale medier om at jeg drar dit gjør jeg ikke - merkelig tid vi er inne i. Nuvel - reiseforsikringen gjelder vel uansett innenlands vil jeg tro og siden jeg er norsk borger så er det ikke så farlig om den ikke gjelder.
God formiddag fra hjemmekontoret. Har hjemmekontorert noen timer, fått litt kaffe, brødskive med karbis og egg (Storsmurfen mener jeg er 100 år gammel som spiser det).
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.