God fredag...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Med en kokosbolle og Nespresso har i allefall fredagen startet bra. Hjemmekontoret åpnes om en liten stund. Et Webinar på morgenkvisten før bilforhandlern vår har invitert på kaffe i trygg avstand fra hverandre...for som de sier en kaffekopp utenfor hjemmekontoret kan redde mangt et ekteskap. Gutta på Vinderen Sjømat ordner middagen - det redder også ekteskapet. Ha en bra fredag du også.

God morgen fra en av Ruters røde i retning Oslo. Ny dag på laboratoriet venter med utsendelse av test kit. Var hjemme et par dager pga en forkjølelse og det skal man være i disse tider. En test i går frikjente meg i hvert fall for Corona. :) Derfor full fart igjen i dag. Ha en fin dag alle sammen og god helg! :)

Mornings Hvalstad. Frokost i soloppgangen med gutta og er straks klar for å starte hjemmekontor og barnehage stafetten. De gamle kommer innom senere i dag med påskegaver til barna og fersk kreps til oss. Så da er middagen sikret. Ha en fin dag

Good friday morning, dagen startet kl 6:30, da jeg skal til sykehuset for å scanne kroppen i trommelen og så blir Påskefri frem til og med 2.påskedag. Regner med at mange blir hjemme i Påsken, så det blir vel litt liv i flyprat.no også.

God helg og god påske til dere som tar påskeferie fra flyprat.no

Jan

Morn fra Four Seasons Kolsås, for her var det tydeligvis fire sesonger med vær i går, sol og varme til regn til hagl til snø, samt heftig vind. Klarte også å henge opp gardiner på kontoret i går, men skal innrømme at de nok hadde trengt et møte med strykejernet etter å ha vært pakket ned i ett år.
Mens EB skal redde ekteskapet håper man her på å redde inngåelsen av det. Venter fortsatt spent på snail mail fra Tyskland, men så fort man har det så går ting greiere, Skatteetaten er heldigvis digital. Man har jo også hele tre uker igjen

God morgen fra Kollen. I dag er det 10 års bryllupsdag med Dragen som skulle feires på en SQ A350 og crab shack date i Galveston i kveld. Nesten litt trist, men med en total innertier som dragen er (hun vekket meg med en drømme Cannondalde morgengave i dag) så er kulissene nesten uvesentlig.

Men Texas Crab Shack settes opp hjemme. En kasse Blue Moon og noen virkelig gamle druer er bestilt og skal hentes på CC Vest, og rå snow crab er bestilt og skal hentes på Jacobs. Yiiihaaa

God morgen fra Bygdøy, kaffe i koppen, fin musikk på anlegget, morgensola skinner behagelig inn.
Skulle vært på CDG for Air Transat 310 til Quebeck akkurat nå, men sant å si er jeg denne gangen litt happy for at det ikke ble noe av, livet har inneholdt i overkant mye forflytning siste årene.
Tror dette blir en bra dag !

God morgen fra siste dagen på karantenekontoret på Grønland. Her er det full rulle med Teams-møter hele dagen. Kona har vært temmelig skral noen dager, og i samråd med fastlegen ble det tatt coronatest i går ettermiddag. Fikk svar etter 8 timer og testen var heldigvis negativ. Så i kveld blir det feiring med biff & rødvin[emoji3]

Ønsker alle flypratere enn strålende alternativ påske!

God morgen fra Lillestrøm. Her har man allerede kontorert litt for jobben. Man har kontorert for Sameiet. Og etter å ha fått levert Storsmurfen på jobb er det på tide å levere inn Næringsrapport for Bongos Tryllereiser. Elefanten ser på det i gru og løper rundt for å hjemme unna sparepengene sine så ikke futen skal ta dem.

I kveld blir det øl etter den sunneste uken på månedsvis.

Ha en fjong helg.

God fredag. Det er relativt hektisk på kontoret når man også skal være sekretær for kontordama, ved å sende bilder av kvitteringer og mye annet rart. Ellers er det fredag og tid for oppsummeringer for diverse høye herrer i bankverden. Arbeidsdagen avsluttes med bingo og quiz på Teams. Synes jeg fortjener å vinne, enten kaffe eller polvarer. Kveldens kos er sikret i form av ferske reker fra Luna, som lå inne på Rådhusbrygga med god fangst. God fredag skal være!

God fredag fra Skottlands sentralbelte.

Hadde en effektiv halvtime i morges som blei brukt til bekjennelse til Skatteetaten. Da er spørsmålet hva man skal finne på resten av dagen...

Er spent på om man klarer å komme seg på jobb snart, Brasil er ikke enkleste landet å reise til og internt i disse dager. I mellomtiden får man bare vente på beskjed fra kontoret

Ha en finfin dag folkens :)

G’morgen, ellerno ..

Her blir det invasjon av arbeidsfolk i dag. Båe vann- og el-verk skal legge nye linjer/rør, og det måtte selvfølgelig skje på samme dag ..

Siste arbeidsdag før langhelg, skal ikke jobbe før torsdag. Naturlig nok blir dagene tilbrakt på godset ..

Relativt stille ute. Fortsatt en del trafikk, det er jo en del ‘essential business’ der ute. Kun spredte tilfeller av corona her i mitt county. Håper det holder seg slik.

5d98b4a9291b9efc76e8e980b697d40b.jpg

God morgen fra Kollen. I dag er det 10 års bryllupsdag med Dragen som skulle feires på en SQ A350 og crab shack date i Galveston i kveld. Nesten litt trist, men med en total innertier som dragen er (hun vekket meg med en drømme Cannondalde morgengave i dag) så er kulissene nesten uvesentlig.

Men Texas Crab Shack settes opp hjemme. En kasse Blue Moon og noen virkelig gamle druer er bestilt og skal hentes på CC Vest, og rå snow crab er bestilt og skal hentes på Jacobs. Yiiihaaa

Mmm.. Da var det meste på plass og jeg ser at bagasjeplassen er som vanlig akkurat passe.

Blue.jpg

Relativt stille ute. Fortsatt en del trafikk, det er jo en del ‘essential business’ der ute. Kun spredte tilfeller av corona her i mitt county. Håper det holder seg slik.

Det håper vi også siden vi nå busser mannskapet vårt 5 timer opp til ATL for å fly videre ut i verden, dette for å unngå at man ikkje når flyet der om MOB-ATL kanseleres i siste liten...

Det håper vi også siden vi nå busser mannskapet vårt 5 timer opp til ATL for å fly videre ut i verden, dette for å unngå at man ikkje når flyet der om MOB-ATL kanseleres i siste liten...

KLM er vel den eneste av de utenlandske som fortsatt flyr hit. BA og AF fløy tidligere i uka, men ser ut til å ha stoppet. Delta flyr til London .. Tror det er det hele ..

Back