God tirsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
´s
Ingen flytur siden begynnelsen av mars. Savner til og med sikkerhets demonstrasjonen ombord. Savner gate køer til og med. Men mest savner man å fly...

Hadde min 4. flytur i koronaens tid i dag, fint over snødekte fjellet. Usedvanlig rolig på Galemoen er det jo, så dårlig med gate-køer.
Er vel banning i kjerka, men har kost meg mer med å kjøre over fjellet enn å fly i det siste, har kanskje fått en overdose etter noen år med utagerende forflytning.
Men; Sabi suhi og en blå Aass nå kurerer nok både gruff og manglende fly-entusiasme. :)

Attachments

• IMG_1473.jpg
    IMG_1473.jpg
    124 KB · Views: 153
Ok, ja det går å fly innenriks. :) Derfor har jeg bestilt fire turer framover i sommer. Har ligget lavt da vi ble anbefalt å unngå unødvendig reise, og det har jeg lyttet til. Jobber innen helsevesenet også. Flyr kun privat en 50 segmenter med SAS i året så savner det. Til fredag kommer det nye opplysninger fra regjeringen angående reise i sommer. Vi får lytte til det.

God ettermiddag fra Horten. En dag til, så blir det tog til OSL og SAS hjem i morgen midt på dagen. Min siste SAS tur på en stund antar jeg. Bare synd at det ikke er gode alternativer (dårlige avgangstider og/eller fulle fly). Blir vel fort til at det blir kjøring eller tog over fjellet enkelte ganger. Fulle fly er forresten et problem nå. Prøv å booke fly på normale tider i neste uke uten å ryke på 7k T/R BGO-OSL

Blokkerte seter har sin pris .. Men du skal være klar over at det per i dag ikke selges mer enn 67% av setene på SAS-fly og 50% på WF.

Blokkerte seter har sin pris .. Men du skal være klar over at det per i dag ikke selges mer enn 67% av setene på SAS-fly og 50% på WF.

Det skjønner jeg, men det hjelper ikke oss som pendler og knapt finner ledige billetter 1 uke frem i tid. Da må vi antakelig finne noe annet for å løse problemet.

Back